
افزایش فروش محصولات در سایت
بسیاری از ما محصولات خاصی را که حاشیه سود بالایی دارند در میان سایر محصولاتی که فروش خوبی ندارند پنهان می کنیم. دلیل اصلی این خطا نادیده گرفتن RFP یا محتوای وب سایت است. البته بحث در مورد چیدمان محتوای وب سایت بسیار کاملتر از یک دکمه یا بنر ساده است که در تاپ سایت به طور مفصل در مورد آن صحبت کردم. حال در این ویدیو به یک نکته کوچک برای افزایش فروش محصولات در سایت می پردازیم. تکنیکی به نام صفحه عنوان با دعوت به اقدام که می تواند فروش را در سایت ما به طرز انفجاری افزایش دهد.
متن تصویری به زودی برای بستگان ناشنوا اضافه خواهد شد …