امروزه روش های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی وجود دارد، اما بازاریابی پیامکی یکی از ارزان ترین و موثرترین روش ها برای افزایش مشتریان و فروش است. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود جذب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.
مهم نیست که یک استارتاپ دارید یا حتی یک کسب و کار خانوادگی بیست ساله دارید. سود و فروش اولین و مهمترین هدف شماست. امروزه روش های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی وجود دارد، اما بازاریابی پیامکی یکی از ارزان ترین و موثرترین روش ها برای افزایش مشتریان و فروش است. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود جذب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.
5 ترفند پیامکی برای افزایش فروش
در این قسمت از مقاله 5 راه برای افزایش فروش به کمک پیامک به شما پیشنهاد می کنیم تا با ارسال پیامک تبلیغاتی مشتریان سابق خود را تشویق به دریافت مجدد خدمات یا جذب مشتریان جدید به کسب و کار خود کنید.
ملاحظات
98 درصد از پیامک های ارسال شده توسط مشاغل خوانده می شود و مشتریان فعلی یک برند می خواهند از امور و تغییرات خود مطلع شوند. این مهم است که مشتریان سابق شما از فروش های آتی، وضعیت فعلی محصول و… مطلع باشید با ارسال پیامک به مشتریان، می توانید آنها را از تعطیلی فروشگاه، شعب جدید، تخفیف های فوری و موارد دیگر مطلع کنید. مکانی برای افزایش تعامل با مشتریان برای آگاه کردن آنها از حضور مداوم کسب و کار شما در کنار آنها.
بازاریابی حفظ
از آخرین خرید مشتریان شما چقدر می گذرد؟ چند وقت است که دوباره با شما تماس گرفته اند؟ قابلیت اطمینان یک کسب و کار مشتریان فعلی آن است، زیرا هزینه حفظ مشتریان 30 درصد کمتر از جذب مشتریان جدید به کسب و کار است.
بازاریابی حفظ یکی از راه های مهم برای بازگرداندن مشتریان به کسب و کار شما است. کانال های مختلفی برای این روش بازاریابی وجود دارد، اما پیامک یکی از سریع ترین کانال هایی است که هزینه کمتری برای کسب و کار به همراه دارد.
پیشنهادی بی نظیر برای مخاطب
مهمترین مزیت پیامک ارتباط مستقیم با مخاطب است. با نوشتن نسخه اصلی، می توانید مخاطبان جدیدی برای کسب و کار خود پیدا کنید و خود را به بانک اعداد بر اساس منطقه، سن، جنسیت، کد پستی و موارد دیگر معرفی کنید.
پیام های متنی شخصی سازی شده
برای وفادار ساختن مشتریان، باید به آنها نشان دهید که بخش مهمی از تجارت شما هستند. یکی از راههای ایجاد وفاداری و ایجاد حس صمیمیت با مخاطبان، استفاده از نام آنها برای آدرس دادن به آنها در متن پیامک است. هر پیامکی که نام مشتری را ذکر می کند را برای نشان دادن اعتماد و اهمیت ارسال کنید.
ارائه کدهای جایزه و تخفیف
پاداش ها و کدهای تخفیف همیشه بهترین راه برای بازگرداندن مشتریان برای خریدهای تکراری یا حتی جذب مخاطبان جدید بوده است. با ارسال پیامک می توانید مردم را از آخرین تخفیف ها، جشنواره ها و جوایز مطلع کنید تا دوباره تشویق شوند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند.
پنل اس ام اس مادیانا
پس از دانستن ترفندهای افزایش فروش از طریق پیامک، نوبت به انتخاب پنل پیامکی برای ارسال به مشتریان می رسد. پنل اس ام اس نرم افزاری بر بستر اینترنت است که به کسب و کارها امکان ارسال اس ام اس برای طیف وسیعی از افراد را می دهد و ارتباط تعاملی دو طرفه با قابلیت دریافت اس ام اس از آنها ایجاد می کند. سیستم های مختلفی وجود دارند که خدمات پیامکی را ارائه می دهند، اما یافتن سرویسی که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند و ویژگی های مورد نیاز شما را داشته باشد بسیار مهم است.
ما به شما پلتفرم یکپارچه مدیانا را پیشنهاد می کنیم که یکی از تخصصی ترین پنل های پیامک را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
پشتیبانی 24 ساعته، پنل پیامک رایگان، عدم نیاز به تمدید سالانه پنل پیامک از مهمترین امکانات این سامانه پیامکی است.
سایر امکانات سامانه پیامکی مدیانا:
- دریافت گزارش تحویل
- ردیابی لینک
- انواع ارسال پیامک تبلیغاتی
- پیامک صوتی
- وب سرویس برای ارسال پیامک
- انواع افزونه های پیامکی
- دستگاه ثبت شماره مشتری
نتیجه
پیامک ارزان ترین و سریع ترین راه برای تبلیغات و جذب مشتری است که نتیجه آن برگشت هزینه تبلیغات نیز می باشد. اگر تصمیم دارید با هزینه کم فروش کسب و کار خود را افزایش دهید، این می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در این مطلب ترفندهایی را برای افزایش فروش با ارسال پیامک به شما معرفی کردیم و در ادامه حرفه ای ترین پلتفرم ارائه دهنده ابزارهای ارتباطی با مشتری را به شما نشان دادیم که علاوه بر سامانه پیامکی، تلفن ابری، پیام صوتی و … را ارائه می کند. برای برقراری ارتباط با مشتریان در حال حاضر این سامانه پنل پیامکی خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای دریافت پنل پیامک کافیست به سایت مدیانا مراجعه کنید.