
TL;DR: اگر هنگام ارسال فرم ها از Kadence Form Block ایمیل دریافت نمی کنید، تنظیمات Form Block خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که بلوک فرم برای ارسال ایمیل های ارسالی با استفاده از یک آدرس From که همان آدرس پاسخ به است تنظیم شده است. این باید یک آدرس واقعی با استفاده از همان دامنه سایتی باشد که فرم در آن قرار دارد. اگر به راه حل پیچیده تری برای مسیریابی ایمیل نیاز دارید، این مقاله همچنین نحوه پیکربندی تنظیمات WordPress، SMTP و DNS را توضیح می دهد تا ایمیل های تولید شده توسط وردپرس تحویل داده شوند.
اگر یک فرم تماس با بلوک فرم Kadence راه اندازی کرده اید و فرم های ارسالی ایمیل نمی شوند، چندین دلیل ممکن وجود دارد. بسیاری از آنها شامل Kadence نیستند. تحویل ایمیل عمدتاً به نحوه پیکربندی وردپرس، تنظیمات DNS نام دامنه ایمیل خود و روشی که برای تولید و ارسال ایمیل از وردپرس استفاده میکنید بستگی دارد.
ابتدا باید مطمئن شوید که دامنه سایت شما در لیست سیاه اسپم نیست. این مسائل مربوط به تحویل را توضیح می دهد.
دوم، باید تأیید کنید که سایت شما با یک افزونه ثبت نام ایمیل ساده ایمیل ارسال می کند.
اگر در لیست سیاه نیستید، ایمیلها ارسال میشوند و شما آنها را دریافت نمیکنید، تنظیمات بلوک فرم Kadence شما جایی است که میتوانید عمیقتر جستجو کنید.
بیا یک نگاهی بیندازیم.
Kadence Form Block اقدام ایمیل پس از ارسال

ابتدا بررسی کنید اقدامات پس از ارسال پارامترها در فرم بلوک تنظیمات.
گزینه اول، پست الکترونیکباید همانطور که در تصویر سمت راست نشان داده شده است بررسی شود.
Kadence Form Block Settings Email

سپس قسمت پشتی را بررسی کنید تنظیمات ایمیل برای بلوک فرم این از ایمیل و در شما در حال پاسخگویی هستید همانطور که در تصویر نشان داده شده است، مهمترین فیلدها هستند.
ایمیل های ارسال فرم شما ممکن است به میزبان ایمیل دریافت کننده تحویل داده نشوند، اگر به نظر هرزنامه باشند. اگر تنظیمات شما شرایط زیر را ایجاد کند، ممکن است به عنوان هرزنامه ظاهر شوند:
- ایمیل “از” با دامنه وبسایتی که فرم در آن قرار دارد مطابقت ندارد.
- ایمیل “از” با آدرس ایمیل مدیر در تنظیمات عمومی وردپرس مطابقت ندارد.
- آدرس “از” یک حساب ایمیل واقعی یا نام مستعار ارسال نیست.
- آدرس Reply To با ایمیل From متفاوت است.
- خط “موضوع ایمیل” خالی است.
- فیلدهای “Cc” و “Bcc” در حال استفاده هستند – یا بدتر از آن، آنها مملو از چندین گیرنده هستند.
بسیاری از سرویس گیرندگان ایمیل (برنامه های نرم افزاری که برای ارسال یا دریافت ایمیل استفاده می شوند، مانند Gmail یا Outlook) ایمیلی با موضوع خالی یا بدون محتوای پیام در متن ایمیل ارسال نمی کنند. پیامهای بیمعنای کوتاه برای اهداف آزمایشی مانند هرزنامه هستند و ممکن است ارسال یا تحویل نشوند.
راه حل ساده
ارسال ایمیل با دامنه متفاوت در آدرس “از” نسبت به آدرس “پاسخ به” می تواند تحویل آنها را بدتر کند. برخی از ارائه دهندگان ایمیل ممکن است این اختلاف را نشانه ای از هرزنامه یا فیشینگ بالقوه بدانند.
ثبات بهترین گزینه برای ایجاد اعتماد و بهبود شانس شما برای تحویل موفقیت آمیز ایمیل است. بنابراین، سادهترین و احتمالاً بهترین راه برای اطمینان از اینکه ایمیلهای بلوک فرم Kadence شما تحویل داده میشوند، ثابت نگه داشتن آدرس در قسمتهای From و Reply To است. آدرس From/Reply To همچنین باید آدرس ایمیل پیش فرض مدیریت در تنظیمات عمومی وردپرس باشد.
فراموش نکنید که برای جلوگیری از ارسال هرزنامه، CAPTCHA Kadence را به فرم های خود اضافه کنید!

راه حل نه چندان ساده
ممکن است استفاده از تنظیمات مسدودسازی پیشفرض و پاسخگویی مستقیم به ایمیلها از فرم خود راحت باشد. ممکن است بخواهید پاسخ به آدرس مرتبط با ارسال فرم برود. یا، برخی از میزبانهای ایمیل ممکن است ایمیلهای ارسال فرم شما را رد کنند، حتی وقتی مواردی را که در بالا توضیح داده شد تنظیم کرده باشید.
راه اندازی وردپرس برای ارسال ایمیل های قانونی
به طور پیش فرض، وردپرس از یک ویژگی ایمیل استفاده می کند wp_mail()
به عنوان یک پوشش برای کلاس PHPMailer، یک کتابخانه تولید ایمیل PHP که تابع PHP () mail را گسترش می دهد. این میتواند به خوبی کار کند، اما بهطور پیشفرض هیچ تأییدی وجود ندارد که پیام توسط فرستندهای که نام میبرد ارسال شده باشد.
بسیاری از افراد PHP را برای اهداف هرزنامه به اشتباه پیکربندی و استفاده نادرست کرده اند که میزبان های ایمیل اغلب به آن مشکوک هستند. هر پیام دریافتی که توسط PHP به جای یک کاربر واقعی ایمیل ایجاد شود، به احتمال زیاد توسط فیلتر هرزنامه مسدود می شود. بهترین گزینه برای اینکه ایمیل PHP برای شما کار کند این است که مطمئن شوید دامنه ای که استفاده می کند برای احراز هویت این ایمیل ها تنظیم شده است.
DKIM، SPF و DMARC
اینها همه انواع رکوردهای TXT در تنظیمات DNS شما هستند. DKIM پیام را تأیید می کند، SPF سروری را که از آن ارسال شده است تأیید می کند، و DMARC از هر دو DKIM و SPF استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که آدرس «از» ایمیل با دامنه متصل به سروری که به درستی برای ارسال ایمیل تنظیم شده است مطابقت دارد. DMARC همچنین نشان میدهد که گیرندگان چگونه باید با ایمیلهایی که احراز هویت ناموفق هستند رفتار کنند و یک آدرس ایمیل برای بازخورد درباره نحوه دریافت پیامهای شما ارائه میکند.
در حالت ایدهآل، هر دامنهای با ایمیلهای ارسال شده یا منتسب به وردپرس، سرویس خبرنامه یا برنامههای کاربردی دیگر باید دارای سوابق DKIM، SPF و DMARC باشد که به اندازه کافی پیکربندی و نگهداری شوند. اگر از PHP برای ارسال ایمیل استفاده میکنید، این مراحل برای اثبات صحت آنها حیاتیتر هستند.
SMTP
تنظیم وردپرس برای استفاده از SMTP به جای PHP برای ارسال ایمیل رایج ترین راه حل برای مشکلات تحویل است.
برخی از میزبان های مدیریت شده وردپرس ممکن است خدمات SMTP داخلی یا شخص ثالث را برای مدیریت ایمیل های تراکنشی تولید شده توسط وردپرس ارائه دهند. اگر از میزبانی مانند این استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد برای راه اندازی وردپرس برای SMTP کم کاری یا هیچ کاری انجام ندهید. این یک پیشنهاد رایج در بین هاست های وردپرس بود. امروز به احتمال زیاد نیاز به راه اندازی سرویس SMTP خود دارید. Mailgun و Postmark اغلب توصیه می شوند و گزینه های ارزان یا رایگان هستند. آنها نیاز به نصب یک افزونه دارند که سپس از طریق سرویس آنها ایمیل ارسال می کند.
می توانید از جیمیل نیز استفاده کنید. بسیاری از افزونه ها و آموزش های وردپرس نحوه تنظیم وردپرس را برای ارسال ایمیل از طریق SMTP به یک حساب رایگان جیمیل توضیح می دهند. با این حال، محدودیتهایی وجود دارد و هیچ تضمینی وجود ندارد که Google از این استفاده غیررسمی از حسابهای رایگان Gmail پشتیبانی میکند. آنها به صراحت از برنامه هایی با استفاده از SMTP با Google Workspace پشتیبانی می کنند.
هر کدام از سرویس های SMTP را برای استفاده انتخاب کنید، باید به وردپرس بگویید که چگونه به آن دسترسی داشته باشد و تنظیمات زیر را تکمیل کرده و آنها را به آن اضافه کنید. wp-config.php
:
// SMTP Settings
define( 'SMTP_username', '[email protected]' ); // SMTP Username
define( 'SMTP_password', 'password' ); // SMTP Password
define( 'SMTP_server', 'smtp.email.com' ); // SMTP Server Address
define( 'SMTP_FROM', '[email protected]' ); // "From" Email Address
define( 'SMTP_NAME', 'Your Name' ); // "From" Name
define( 'SMTP_PORT', '587' ); // Server Port Number, usually 25, 465 or 587
define( 'SMTP_SECURE', 'tls' ); // Encryption - SSL or TLS
define( 'SMTP_AUTH', true ); // Use SMTP authentication (True or False)
define( 'SMTP_DEBUG', 0 ); // Turn debugging on/off (0 or 1)
سپس باید اقدام زیر را به عنوان یک قطعه کد فعال یا به عنوان بخشی از موضوع فعال اضافه کنید functions.php
فایل:
add_action( 'phpmailer_init', 'my_phpmailer_smtp' );
function my_phpmailer_smtp( $phpmailer ) {
$phpmailer->isSMTP();
$phpmailer->Host = SMTP_server;
$phpmailer->SMTPAuth = SMTP_AUTH;
$phpmailer->Port = SMTP_PORT;
$phpmailer->Username = SMTP_username;
$phpmailer->Password = SMTP_password;
$phpmailer->SMTPSecure = SMTP_SECURE;
$phpmailer->From = SMTP_FROM;
$phpmailer->FromName = SMTP_NAME;
}
PHPMailer اکنون از SMTP استفاده می کند و وردپرس ایمیل ها را از طریق یک کاربر ایمیل احراز هویت شده و سرور ایمیل ارسال می کند. این به تنهایی باید عملکرد نسبتاً بالایی را تضمین کند. رکوردهای DKIM، SPF و DMARC خود را برای اطمینان از بالاترین قابلیت تحویل و نرخ باز تنظیم کنید.
با استفاده از افزونه ای که برای این منظور طراحی شده است، ممکن است راه اندازی SMTP با هر تعداد ارائه دهنده ایمیل آسان تر باشد. ناتان اینگرام یکی را توصیه می کند و در این مقاله به این موضوع می پردازد. Kiki Sheldon عمق فنی بیشتری را در آموزش راه اندازی SMTP در میزبانی مدیریت شده وردپرس Nexcess ارائه می دهد.
چهار مرحله ساده برای اطمینان از اینکه ایمیلهای دارای بلوکهای فرم Kadence تحویل داده میشوند
به طور خلاصه، اگر در تحویل ایمیل از Kadence Form Block مشکل دارید، چند مرحله عیبیابی وجود دارد که میتوانید انجام دهید. در حالی که بیشتر مشکلات احتمالی مستقیماً به Kadence مربوط نمی شوند، می توان آنها را با بررسی و پیکربندی تنظیمات وردپرس و DNS که در اینجا بحث کردیم حل کرد.
- اول، مهم است که مطمئن شوید دامنه سایت شما در لیست سیاه اسپم نیست، زیرا این امر می تواند بر تحویل ایمیل تأثیر بگذارد. همچنین باید با استفاده از افزونه ثبت نام ایمیل بررسی کنید که سایت شما واقعاً ایمیل ارسال می کند.
- اگر لیست سیاه را خاموش کرده اید و تأیید کرده اید که ایمیل ها ارسال می شوند، باید روی تنظیمات بلوک فرم Kadence تمرکز کنید. پارامترهای بلوک «اقدامات پس از ارسال» را بررسی کنید و مطمئن شوید که گزینه «ایمیل» انتخاب شده است. به فیلدهای «از ایمیل» و «پاسخ به» در تنظیمات ایمیل دقت کنید و مطمئن شوید که معیارهای خاصی را دارند. به عنوان مثال، ایمیل “از” باید با دامنه وب سایتی که فرم در آن قرار دارد مطابقت داشته باشد و باید یک حساب ایمیل واقعی با استفاده از همان دامنه باشد.
- ساده ترین راه حل برای بهبود تحویل ایمیل، ثابت نگه داشتن آدرس های From و Reply To و استفاده از آدرس ایمیل پیش فرض مدیریت در تنظیمات عمومی وردپرس است. این یکنواختی باعث ایجاد اعتماد می شود و احتمال علامت گذاری ایمیل ها به عنوان هرزنامه را کاهش می دهد.
- با این حال، اگر به راه حل پیچیده تری برای مسیریابی ایمیل نیاز دارید، ممکن است لازم باشد تنظیمات وردپرس، SMTP و DNS را پیکربندی کنید. وردپرس استفاده می کند
wp_mail()
و PHPmailer به طور پیشفرض، اما فاقد احراز هویت هستند، که میتواند باعث ایجاد شک در فیلترهای هرزنامه شود. پیکربندی رکوردهای DKIM، SPF و DMARC در تنظیمات DNS به تأیید صحت ایمیلهای ایجاد و ارسال شده توسط وردپرس کمک میکند. راه حل رایج دیگر تنظیم وردپرس برای استفاده از SMTP به جای PHP برای ارسال ایمیل است. این شامل تعیین تنظیمات SMTP، اضافه کردن آنها بهwp-config.php
فایل و اضافه کردن تابعی که باعث می شود PHPmailer از SMTP استفاده کند.
با دنبال کردن این مراحل عیبیابی و اطمینان از پیکربندی مناسب وردپرس، تنظیمات DNS و بلوکهای فرم Kadence، میتوانید از تحویل ایمیلها با بلوکهای فرم Kadence اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که اقدامات اضافی مانند افزودن CAPTCHA به فرم های خود را برای مسدود کردن هرزنامه های دریافتی انجام دهید. انجام این مراحل کمک می کند تا مطمئن شوید که فرم های ارسالی شما با موفقیت به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.