منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • روش قیمت گذاری Google Ads + بهترین نتیجه ممکن Google Ads

روش قیمت گذاری Google Ads + بهترین نتیجه ممکن Google Ads

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
روش قیمت گذاری Google Ads + بهترین نتیجه ممکن Google Ads

وقتی نمی خواهید برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی وقت خود را صرف سئوی ارگانیک کنید، وقت آن است که به سراغ تبلیغات گوگل بروید. روش قیمت گذاری در گوگل ادز یکی از نکات مهم تاثیرگذار بر عملکرد خواهد بود که در این مقاله به طور کامل به توضیح آن پرداخته ایم.

روش قیمت گذاری در گوگل ادوردز یکی از مهم ترین دغدغه های کارفرمایان است که می خواهند وب سایتشان بر اساس کلمه کلیدی سئو به کاربران نمایش داده شود.

لازم به ذکر است که این موضوع و روش علاوه بر تخصص و تجربه نیاز به تجربه دارد زیرا ممکن است پیشنهاد شما توسط گوگل رد شود.

یکی از دلایل رد پیشنهاد شما می تواند قیمت پایین یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی باشد یا اینکه روش شخصی سازی خود را به درستی پیکربندی نکرده اید و … از جمله دلایل مهم هستند.

اما گوگل چگونه باید در این کار مشارکت داشته باشد؟ آیا می توان به راحتی با گوگل ادز کار کرد؟ آیا نتیجه گیری قطعی است؟

در این مقاله از سایت به این سوالات پاسخ دهید دانش آموز برتر تقدیم به شما دوستان عزیز بهتر است نکات و پیشنهادات خود را در ادامه مقاله یادداشت کرده و از آنها استفاده کنید.

خوب، بهتر است در اسرع وقت به روش قیمت گذاری گوگل ادز بروید. ابتدا باید با مکانیسم تبلیغات گوگل آشنا باشید.

بیایید فرض کنیم حق با مردم است آموزش سئو یا کارفرمایانی که نمی خواهند برای سئو سایت خود هزینه ای بپردازند به گوگل ادز مراجعه می کنند.

به عبارت دیگر درخواست آنها از گوگل این است که کلمه کلیدی مورد نظرشان در صفحه خاصی از سئو سایت قرار گیرد و لینک گوگل به آن کلمه کلیدی درج شود.

به گوگل پیشنهاد می کنند که برای این کار مبلغ مشخصی در نظر گرفته اند و اگر گوگل این پیشنهاد را بپذیرد وارد بخش تبلیغات خصوصی می شوند.

اما برای اینکه بتوانید کلمه کلیدی AdWords خود را وارد کنید، باید روش قیمت گذاری گوگل ادوردز را بدانید.

قیمت تبلیغات گوگل از صفر تا صد

انواع روش های قیمت گذاری در گوگل ادز:

روش قیمت گذاری در گوگل ادز آنطور که فکر می کنید آسان نیست و باید در این زمینه تجربه یا آموزش داشته باشید.

روش قیمت گذاری در گوگل ادز به دو قسمت تقسیم می شود دستی و اتوماتیک تقسیم بندی شده است و هر قسمت را به اختصار برای شما شرح می دهیم.

  • قیمت گذاری کلمات کلیدی دستی: در این قسمت از تبلیغات گوگل ادوردز می توانید هزینه ها و تنظیمات مربوطه را به صورت دستی تنظیم کنید.

با استراتژی کلمه کلیدی و قیمت گذاری دستی می توانید کنترل بیشتری روی قیمت و بودجه خود داشته باشید.

این روش قابل اعتمادتر خواهد بود، اما باید کمی صبر کنید تا سایت شما بارگیری شود و لاگین دریافت کند.

خب روش قیمت گذاری در گوگل ادوردز به این صورت است که شما برای کلمه مورد نظر خود قیمتی مثلا 0.01 درهم انتخاب می کنید و منتظر پاسخ گوگل به آن و ارزیابی آن هستید.

توصیه می شود در ابتدا اصلا قیمت بالایی ندهید و فکر نکنید که اگر قیمت بالاتری بدهید گوگل پیشنهاد شما را می پذیرد یا اصلا شما را در لینک 1 قرار می دهد.

این به این دلیل است که گوگل هنوز یک بررسی کامل از موضوع سایت شما انجام نداده است.

بهترین کاری که می توانید در ابتدا برای کلمه کلیدی خود انجام دهید این است که کمترین قیمت ممکن (یعنی پایین ترین قیمت) را انتخاب کنید و پس از تایید تاریخچه و تغییر قیمت را متوجه خواهید شد.

روش قیمت گذاری تبلیغات گوگل مورد نیاز:

خوب، در قسمت قبل گفتیم که برخی از افراد فکر می کنند بهتر است قیمت بالایی داشته باشند. مثلا کلمه کاغذ می خرد تبلیغات را از سایت خود وارد کنید. به عنوان مثال، اگر می توانستید 0.02 درهم پیشنهاد دهید، 1 درهم پیشنهاد می دهید و به ضرر شما تمام می شود.

یک نکته مهم یعنی اگر کلمه کلیدی بسیار رقابتی انتخاب کرده باشید و بخواهید با هزینه بسیار کم تبلیغ کنید، قطعا امکان پذیر نیست.

به طور خلاصه، به این قیمت فرعی صفحه اول می گویند. این بدان معناست که افراد برای تبلیغ کلمه کلیدی خود باید قیمت را کمی افزایش دهند.

علاوه بر روش قیمت گذاری Google Ads، می توانید به صورت دستی گزینه Enhanced CPC را نیز فعال کنید. این بدان معناست که گوگل به طور همزمان قیمتی را نیز به شما ارائه می دهد

او شرط بندی را ارائه می دهد که به نفع شما خواهد بود.

چگونه CPC افزایش یافته در تبلیغات گوگل کار می کند؟

فرض کنید شما به همان روش قیمت گذاری گوگل ادز وسواس دارید، یعنی فکر می کنید می توانید تعادل کمتری داشته باشید.

خوب، بهتر است علاوه بر تنظیمات دستی قیمت گذاری تبلیغات، از CPC پیشرفته استفاده کنید.

این ابزار به شما می گوید که حداقل قیمت چقدر است. البته وقتی قیمت بالاتری را پیشنهاد می کنید، این ابزار می گوید که این پیشنهاد برای موجودی کمتر نیز معتبر است.

اما یکی از جذاب ترین موضوعاتی که این ابزار به کاربران خود ارائه کرده است نرخ تبدیل و مشتری نهایی آن است.

ممکن است روش قیمت گذاری Google Ads خود را به خوبی پیکربندی کرده باشید، اما نتیجه ای دریافت نمی کنید.

اکنون این ابزار به شما می گوید که تا زمانی که نرخ تبدیل و مشتری نهایی شما افزایش یابد، چقدر قیمت را افزایش دهید.

توجه: این ابزار موقعیت سایت شما را در گوگل با قیمت مورد نظر شما بررسی می کند و پیشنهاد نهایی را به شما ارائه می دهد.

تنظیمات خودکار روش قیمت گذاری در گوگل ادز:

تا اینجا با روش دستی قیمت گذاری در گوگل ادز آشنا شدید، حالا وقت آن رسیده که به روش خودکار روی بیاورید.

ممکن است مواقعی حوصله تنظیمات دستی و تکی کلمات کلیدی را نداشته باشید، در این صورت توصیه می شود از تب خودکار نیز استفاده کنید.

برخی از افراد تصور می کنند استفاده از این قطعه فقط باعث هدر دادن پول می شود و به هیچ نتیجه مثبتی نمی رسد. در صورتی که این طرز تفکر کاملا اشتباه است.

بسیاری از افراد با بررسی و کسب تجربه از این قسمت توانسته اند به نرخ تبدیل بالایی در فروش و ورود به سایت برسند.

تنها کاری که باید برای این بخش انجام دهید این است که به گوگل بگویید هدف تبلیغاتی شما چیست. یعنی هدف شما افزایش ورودی یا افزایش فروش یا برند و غیره است. شما باید این بخش را به گوگل ارسال کنید.

اکنون گوگل ادز تمامی اطلاعات ممکن را از شما دریافت کرده و سعی می کند بهترین قیمت را بر اساس انتخاب های شما و الگوریتم های گوگل و غیره ارائه دهد تا زمانی که با توجه به هدفی که برای تبلیغات در نظر گرفته اید بهترین نتیجه را بگیرید.

بحث دیگر مربوط به زمان مورد نظر برای انجام فعالیت خودکار است. این فرآیند ممکن است 3 تا 7 روز یا بیشتر طول بکشد زیرا Google تجزیه و تحلیل می کند.

آنها از شما می خواهند که با ارائه قیمت مناسب بهترین نتیجه را بگیرید و کاملا به نفع شما خواهد بود.

بهترین قیمت برای تبلیغات گوگل

تنظیم دستی یا تنظیم خودکار، کدام یک تاثیر بیشتری روی تبلیغات دارد؟

هر دو برای روش قیمت گذاری Google Ads موثر هستند.

برای مثال در قسمت تنظیمات دستی قطعا می توانید سفارشی سازی بیشتری انجام دهید و از طرفی باید در نظر داشته باشید که تنظیمات دستی به شما اطمینان بیشتری می دهد.

این به این دلیل است که می توانید قیمت گذاری دقیقی انجام دهید که بودجه شما را از بین نبرد و همچنین می توانید علاوه بر اصلاح دستی از پیشنهاد گوگل نیز استفاده کنید.

تنظیم خودکار روش قیمت گذاری در گوگل ادز قطعا سریعتر اتفاق می افتد و فقط با تعیین هدف می توانید این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما تنظیم دستی خواهد بود. زیرا شما بر تعداد کلمات، بودجه و غیره کنترل خواهید داشت.

البته می توان از پیشنهادات گوگل نیز استفاده کرد که به معنای یک فلش و دو کاراکتر خاص است.

تبلیغات گوگل چقدر برای ما هزینه دارد؟

یکی از رایج ترین سوالات مربوط به این موضوع این خواهد بود که قیمت ها چگونه تمام می شود و تمام قیمت ها چقدر برای ما هزینه خواهد داشت.

شایان ذکر است که هزینه های گوگل برای شما بالا خواهد بود. یعنی اگر بودجه محدودی دارید، کار حرفه ای روی تبلیغات و کلمات بسیار رقابتی توصیه نمی شود.

اما چگونه می توانید محصول خود را با تبلیغات کم هزینه به طور موثر بفروشید؟ برای فروش زیاد علاوه بر هزینه تبلیغات باید به چند نکته توجه کنید.

اول از همه، محصول شما باید تقاضای بالایی داشته باشد و مردم برای خرید آنلاین آن مشکلی نداشته باشند (مانند بسته نرم افزاری یا آموزش آنلاین و غیره).

نکته دوم مربوط به صفحات فرود است. این بدان معنی است که شما باید تا حد امکان اعتمادسازی کنید. که هر کاربر با ورود به صفحه شما تشویق به خرید می شود.

کامل بودن محتوا و ویژگی های محصول و غیره می تواند تاثیر زیادی بر فروش شما داشته باشد.

نکته: با توجه به این موارد می توانید با مراجعه به AdWords برای کلمه کلیدی مورد نظر خود فروش خوبی داشته باشید.

انواع روش های قیمت گذاری گوگل ادز

آیا روشی ارزانتر از گوگل ادز وجود دارد؟

قطعا بله، با یادگیری آموزش سئو می توانید هزینه سایت خود را برای فروش محصولات به حداقل برسانید.

اما باید به موارد زیر توجه کنید:

1- آموزش مناسب: حتما باید بهترین آموزش را انتخاب کنید تا سایت و نتیجه فروش بسیار خوبی داشته باشید.

دوره آموزشی سئو ما به شما این امکان را می دهد که با حداقل دانش به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید و سایت خود را در اسرع وقت به صدر گوگل برسانید.

2- صبور بودن: صبر یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای سئو خواهد بود.

باید از سئو استفاده کنید صبر، پشتکار و نظم و انضباط ادامه دهید و اینها مواردی است که ممکن است مدتی طول بکشد، اما به نتیجه ثابتی دست خواهید یافت که بهترین کار ممکن خواهد بود.

3- داشتن استراتژی: قبل از اینکه با سئو سایت خود حرفه ای شوید، قطعاً به یک استراتژی نیاز خواهید داشت.

نحوه ایجاد محتوا، انتخاب کلمه کلیدی، حداقل بودجه مورد نیاز برای تبلیغات، تیم سازی و … از جمله موارد مهم برای سئو سایت هستند.

داشتن یک استراتژی به شما کمک می کند در یک دوره زمانی معین به بهترین نتیجه برسید.

اگر مسیر و نقشه درستی دارید؛ قطعا زمان موفقیت و شکوفایی سایت و فروش بی نظیر آن را پیش بینی خواهید کرد.

به عنوان مثال، استراتژی کلمات کلیدی برای کسب درآمد پیدا کنید از جمله موارد مهم.

خلاصه و سخنان پایانی:

امیدواریم بهترین استفاده را از این مقاله از بهترین سایت مطالعه ببرید و در صورت نیاز آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در پایان مقاله بهتر است به چند نکته مهم در مورد روش قیمت گذاری در گوگل ادز توجه شود.

ابتدا بهتر است نوع هدف خود را برای رفتن به سمت ایدز مشخص کنید. یعنی می خواهید فروش داشته باشید یا فقط و فقط ورودی داشته باشید.

قطعا باید برای فروش بیشتر هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

انتخاب تنظیم دستی یا خودکار نیز یکی از مراحل مهم برای روش قیمت گذاری در گوگل ادز بود.

توصیه می شود تنظیمات دستی را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتیجه و کمترین هزینه را داشته باشید.

اگر بودجه کافی برای رفتن به ادوردز ندارید، بهتر است سئو سایت را یاد بگیرید و خودتان سئو سایت را ادامه دهید.

نوشتن روش قیمت گذاری در گوگل ادز + بهترین نتیجه ممکن گوگل ادز برای اولین بار در Best Learner. به نظر می رسد.