
سلام به بهترین دوستانم
حتما تا به حال پروژه های زیادی داشته اید که باید از ایمیل مارکتینگ برای آنها استفاده می کردید و نمی دانستید الان باید چه کار کنید؟ خوب، داشتن یک منبع بازاریابی خوب قطعا یکی از مهم ترین سوالاتی است که هر بازاریاب دیجیتال مانند من و شما به آن نیاز دارد! در این سری از مقالات آموزشی برتر، در مورد ایمیل بانکی صحبت خواهیم کرد و اطلاعات خوبی به دست می آوریم. پس با ما همراه باشید
ساختن یک لیست ایمیل یا خرید یک بانک ایمیل؟ سوال مهمی که همه به دنبال پاسخی برای آن هستند.
البته هنوز هم افرادی هستند که اصلا ایمیل مارکتینگ را قبول ندارند، اما اگر درست انجام دهید، نتیجه بسیار خوبی دارد.
اگر ایمیل مارکتینگ شما موفقیت آمیز نبود، باید عوامل زیادی را در این زمینه بررسی کنید تا مشکل برای شما مفید باشد.
دیجیتال مارکتینگ دنیایی است که اطلاعات زیادی برای یادگیری دارد آموزش بازاریابی دیجیتال می توانید اطلاعات خوبی کسب کنید.
آنچه در این مقاله خواهید آموخت:
- بازاریابی ایمیلی چیست؟
- چرا ایمیل مارکتینگ؟
- ساختن یک لیست ایمیل یا خرید یک بانک ایمیل؟
- چرا یک بانک ایمیل نمی خرید؟
- چگونه یک بانک ایمیل شخصی ایجاد کنیم؟
بازاریابی ایمیلی چیست؟
در دنیای دیجیتال مارکتینگ شما راه ها و روش های زیادی برای جذب مشتری و فروش بالا دارید که یکی از روش های موثر و قدیمی ایمیل مارکتینگ با همین روش است. بازاریابی ایمیلی خوب.
ایمیل مارکتینگ به این معنی است که شما در طی فرآیندی پیام های هدفمندی را برای مخاطبین خود ارسال می کنید و در ازای ارسال ایمیل می توانید نتیجه خوبی بگیرید.
اینکه چه نتایجی از بازاریابی ایمیلی به دست می آورید به عوامل زیادی بستگی دارد.
اگر به جعبه لیست ایمیل خود دقت کنیم، ایمیل های زیادی از شرکت های مختلف داریم که اصلا آنها را نخوانده ایم. یک فرآیند بازاریابی ایمیلی که به درستی انجام شود، بهترین نتایج را با مخاطبان شما خواهد داشت.
چرا ایمیل مارکتینگ؟
اگر متوجه شده اید، داشتن آدرس ایمیل برای هر شخصی ضروری است زیرا برای پیوستن به هر سایت یا شبکه اجتماعی به ایمیل نیاز دارید. بنابراین هر فردی که در فضای مجازی فعال است یک آدرس ایمیل دارد.
این بدان معنی است که شما به یک جامعه هدف بزرگ متصل هستید.
ساختن یک لیست ایمیل یا خرید یک بانک ایمیل؟
خوب، این را با یک مثال ساده توضیح می دهیم:
فرض کنید شما مدیر یک فروشگاه اسباب بازی تازه افتتاح شده هستید. تمام مخاطبین شما افرادی هستند که در مرحله اول دارای فرزند هستند و ثانیا شرایط سنی این کودکان برای بازی با اسباب بازی مناسب است. اکنون می خواهید یک کمپین فروش ایجاد کنید!
بنابراین شما به ایمیل این افراد نیاز دارید تا بتوانید بهره وری بالایی داشته باشید! حال تصور کنید ما برای افراد مختلف در مورد این کمپین ایمیل می فرستیم. مثلاً فردی که اصلاً فرزندی ندارد یا فردی که لیسانس است! خب طبیعتا در این مواقع کمپین شما با شکست مواجه می شود و دیجیتال مارکتینگ محترم فکر می کند ایمیل مارکتینگ اشتباه است!
ساختن یک لیست ایمیل یا خرید یک بانک ایمیل؟ چه مفهومی داره؟
ساخت لیست ایمیل
یعنی شما ایمیل جامعه هدف را با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارید جمع آوری می کنید. این کار زمان بر است، اما مهمترین مزیت این است که بهترین نتایج کمپین را به شما می دهد زیرا با افراد مناسب در تعامل هستید!
خرید ایمیل بانکی!
کافی است کلمه خرید ایمیل بانک را مطابق تصویر در گوگل جستجو کنید تا با وب سایت های مختلفی آشنا شوید که بانک های ایمیل زیادی را برای شما آماده کرده اند و حتی با قیمت مناسب به فروش می رسانند.
با توضیحات بالا قطعا پاسخ سوال ساخت لیست ایمیل یا خرید ایمیل بانک است؟ مشخص شده است که ایجاد یک لیست ایمیل بسیار بهتر و موثرتر از خرید یک بانک ایمیل است. به جرات می توانم بگویم که اکثر کمپین های ایمیل مارکتینگ که متاسفانه شکست می خورند به این دلیل است که کنترلی روی ایمیل هایی که ارسال می کنند ندارند و فکر می کنند اگر محتوای مناسبی ارسال کنند، کمپین موفق خواهد بود!
درست است که ایجاد ایمیل زمان بر است، اما نتیجه بسیار بهتری برای شما خواهد داشت.
چرا یک بانک ایمیل نمی خرید؟
خوب، حالا ممکن است برای برخی از شما این سوال پیش بیاید که چرا یک بانک ایمیل نمی خریم؟ این همه وب سایت معتبر در گوگل وجود دارد که بانک ایمیل می فروشند، حالا اگر ایمیل بانک بخریم چگونه می توانیم از آن بهینه استفاده کنیم؟
آدرس های ایمیل ممکن است اصلا فعال نباشند!
وقتی یک بانک ایمیل خریداری می کنید، آن بانک ممکن است حاوی بیش از هزاران ایمیل باشد و هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام آدرس های موجود در بانک درست باشد. بنابراین فکر می کنید برای مثلاً 500000 نفر ایمیل ارسال کرده اید، اما حتی نیمی از این ایمیل ها ممکن است نادرست باشند.
این بانک ها قطعا آدرس ایمیل جعلی دارند!
بارها پیش آمده که در شبکه های اجتماعی آدرس ایمیل را اشتباه وارد می کنیم و در موارد دیگر طبیعتا تمامی این آدرس های ایمیل در بانک های ایمیل وجود دارد.
مردم مطابق خط کار شما نیستند!
دلیل مهم دیگر این است که ممکن است کسب و کار شما اصلاً با سلیقه مردم سازگار نباشد و حتی باعث ایجاد اختلال شود. برخی از بانکهای ایمیل افراد را بر اساس ویژگیهای خاصی انتخاب میکنند، اما باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که دقیقاً مطابق با سلیقه افراد ایمیلهایی را برای آنها ارسال کنید.
خطر اسپم وجود دارد!
اگر تعداد ایمیل های نادرست و نامناسب شما به افراد افزایش یابد، خطر اسپم شدن و بسته شدن حساب ایمیل شما وجود دارد.
چگونه یک بانک ایمیل شخصی ایجاد کنیم؟
پس از مطالعه مطالب بالا، اکثر افراد دوست دارند یک بانک ایمیل شخصی سازی شده داشته باشند، اما سوال اصلی این است که چگونه یک بانک ایمیل ایجاد کنیم؟
مهمتر از همه، زمان کافی برای ایجاد بانک ایمیل خود اختصاص دهید و انتظار نداشته باشید که بانک ایمیل شما با 1000 نفر در یک هفته آماده شود.
ابتدا مجوز کاربر را دریافت کنید!
قبل از اینکه به هدف فروش خود برسیم، باید در نظر بگیریم که آیا از کاربر اجازه بخواهیم یا خیر! کاربر یا جامعه هدف ما باید آنقدر راضی باشد که هر روز از ما ایمیل یا اعلان دریافت کند. اگر رضایت مصرف کننده وجود نداشته باشد، قطعا برند شما عملکرد خوبی نخواهد داشت. ما همه این عناصر را داریم بازاریابی مجوز بررسی کردیم.
دریافت ایمیل را جذاب کنید.
فکر نکنید که یک کاربر به محض ورود به سایت شما به راحتی یک آدرس ایمیل ارائه می دهد، اصلا اینطور نیست. شما باید یک مسیر یا نقشه برای کاربران طراحی کنید تا کاربر را تشویق کند که آدرس ایمیل خود را به شما بدهد.
چگونه
برای مثال کافی است یک پنجره پاپ آپ ایجاد کنید که اگر کاربر آدرس ایمیل خود را وارد کند، به عنوان مثال 10 مقاله کاربردی و پرمیوم در این زمینه آموزش سئو برای او ارسال می شود یا می تواند با وارد کردن ایمیل خود در خبرنامه مشترک شود. برای فروشگاههای آنلاین، میتوانید از طریق ایمیل متوجه تخفیفها برای کاربران راحتتر شوید.
به طور خلاصه با توجه به موضوع کسب و کار خود و با هر روشی که می توانید مسیری جذاب برای دریافت ایمیل از کاربر طراحی کنید.
از طریق فرم ثبت نام
حال برای ثبت نام در اکثر سایت ها باید از طریق ایمیل یا شماره تلفن همراه این کار را انجام دهیم. بنابراین، به راحتی می توانید تب ایمیل را مورد نیاز قرار دهید و کاربر باید آدرس ایمیل خود را برای ثبت نام وارد کند.
البته برای دقت، فقط موارد ثبت نام لازم را از کاربر بخواهید، به عنوان مثال اگر محصول شما قابل دانلود است، نیازی به وارد کردن آدرس منزل و کد پستی توسط کاربر نیست.
برای اطمینان از اعتبار ایمیل وارد شده، ممکن است یک ایمیل تأیید دریافت کنید. با این کار، هیچ کاربری نمی تواند با ایمیل جعلی یا جعلی وارد ساب شما شود. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنید، میتوانید به راحتی تأیید ایمیل را با تأیید ایمیل کاربر Woocommerce دریافت کنید.
چگونه یک لیست ایمیل بسازیم یا یک بانک ایمیل بخریم؟ اولین بار در دانش آموز برتر. به نظر می رسد.