استفاده از بلوک های Kadence برای سیگنال ها
یکی از اعضای جامعه Kadence Web Creator در فیس بوک، Jake Pfol، اخیراً نمونه هایی از استفاده از Kadence Blocks برای هشدار را پست کرده است. این مجموعه از بلوکهای خلاقانه با استفاده از Kadence عملکرد فوقالعادهای در Kadence بود، ما با جیک، که StartBlogging101.com و StartBloggingBlocks را اجرا میکند، تماس گرفتیم تا ببینیم آیا میتوانیم پست او را با جامعه گستردهتر Kadence به عنوان بخشی از یک درس سیگنال به اشتراک بگذاریم. افشای کامل، جیک یکی از وابستگان Kadence است.
جیک مودبانه گفت بله، بنابراین در اینجا چند نمونه از سیگنال های او وجود دارد که باید شما را در مورد نحوه برقراری ارتباط اطلاعات مهم با بازدیدکنندگان وب سایت خود بیاندیشد.
چرا و چه زمانی یک وب سایت باید از هشدارها استفاده کند
استفاده از هشدارها در وب سایت وردپرسی شما اجتناب ناپذیر است، چه در حال گزارش موفقیت در انجام یک فعالیت یا اگر می خواهید توجه را به یک محتوای خاص جلب کنید. سیگنال ها نقش مهمی در طراحی تجربه کاربر ایفا می کنند، خواه بازخوردی را برای عمل ارائه دهند یا به کاربران در مورد عواقب اقدامات خود هشدار دهند. تصمیم گیری آگاهانه طراحی در مورد ارائه سیگنال و استفاده از رنگ ها و طرح بندی ها برای جلب توجه به سیگنال ها برای تبدیل یک جمله ساده به چیزی که توجه کاربر را به یک واقعیت مهم جلب می کند، بسیار مهم است.
هنگامی که در سایت خود هشداری را به کاربر نشان می دهید، می خواهید که او کمی وزن داشته باشد. باید به عنوان یک هشدار قابل تشخیص باشد و بلافاصله با پیامی واضح در مورد آنچه اتفاق می افتد، آنچه باید انجام شود یا آنچه کاربر باید بداند قابل مشاهده باشد.
آیا شما به تازگی این را خوانده اید؟
متأسفانه، اگرچه وب به عنوان راهی برای اشتراکگذاری محتوای نوشتاری آغاز شد، اما با گذشت زمان متوجه شدیم که کاربران به ندرت مطالعه میکنند و تنها زمانی به مستندات روی میآورند که مشکل داشته باشند و نتوانند به طور مستقیم کار را درک کنند.
احتمال تسلیم شدن آنها بیشتر از تلاش برای حل مشکلشان است. به این ترتیب، هشدارها باید در نظر گرفته شوند و به خوبی طراحی شوند تا کاربران داده های مورد نیاز خود را برای موفقیت در وب سایت شما با بیشترین وضوح و ادب ممکن دریافت کنند.
انواع هشدار برای وب سایت ها
انواع مختلفی از هشدارها وجود دارد که کاربر ممکن است نیاز به دیدن آنها در یک وب سایت داشته باشد. این موارد شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:
پیغام خطا
پیام های خطای خوب مؤدبانه، دقیق و سازنده هستند. آنها باید به وضوح قابل مشاهده باشند، کار مورد نیاز برای رفع مشکل را کاهش دهند و کاربران را در طول مسیر آموزش دهند. پیام های خطا باید مختصر و دقیق باشد و در عین حال کاربران را کمی در مورد نحوه عملکرد سیستم آموزش دهد و اطلاعاتی را که برای استفاده بهتر از آن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد. پیام خطا به این معنی است که چیزی اشتباه است و باید یک هشدار وجود داشته باشد.
پیام های موفقیت
هیچ چیز برای کاربر گیجکنندهتر از این نیست که اقدامی انجام دهد و بعد فکر کند که آیا عمل او انجام شده است یا نه. به عنوان مثال، اگر کاربر فرم تماس شما را پر کند، بعد چه اتفاقی می افتد؟ پیام گذشت؟ کی جواب میدی؟ چه کسی جواب خواهد داد؟ مصرف کنندگان می خواهند بدانند که اقدامات آنها تأثیر مورد نظر را داشته است، بنابراین حتماً به آنها اطلاع دهید که چه اتفاقی می افتد. حتی اگر مشکلی پیش بیاید و اشتباهی وجود داشته باشد، بهتر است به آنها بفهمانید که چیزی اشتباه است تا اینکه بدانند در حالی که واقعاً اینطور نبوده است، گذشته است.
اطلاعیه های موجودی کم
در تبدیلهای تجارت الکترونیک، اعلان دسترسی کم میتواند به کاربر اطلاع دهد که باید سریع اقدام کند. اعلانهای سهام میتواند به تشویق مصرفکنندگان کمک کند تا براساس کمبود چیزی که میخرند، اقدام کنند. اعلان ها می توانند بهترین راه برای رساندن این اطلاعات به خریداران شما باشند. یک سیگنال اطلاعاتی می تواند یک راه آسان برای انجام این کار باشد.
اطلاعیه های تبلیغاتی
اگر فروشگاه تجارت الکترونیک شما تبلیغاتی را اجرا می کند، یک اعلان در مورد آن تبلیغ می تواند بین پنجره بسته پس از خرید و فروش کامل تفاوت ایجاد کند.
اطلاعیه های وقفه
اگر به دلایلی سیستم شما دچار قطعی شد، حتی اگر مربوط به وب سایت شما نباشد، اعلان می تواند به کاهش ازدحام خدمات مشتری کمک کند و به مشتریان کمک کند وقتی مشکلی پیش می آید احساس آرامش کنند. به عنوان مثال، اطلاع دادن به ISP مبنی بر قطعی سرویس در یک منطقه خاص ممکن است بار پشتیبانی تلفنی را کاهش دهد. اگر فروشگاه شما مشکلات فنی با سیستم پشتیبانی ایمیل شما دارد، اطلاع رسانی به مشتریان قبل از درخواست می تواند در مدیریت انتظارات مفید باشد.
اهمیت متمایز
همه سیگنال ها یکسان ایجاد نمی شوند. اعلان در دسترس بودن کم نباید وزن پیام خطا را داشته باشد. روش های مختلفی برای تعیین گرانش وجود دارد. اینها شامل زبان، اندازه فونت، سبک فونت، رنگ متن، اشکال مرز هشدار، سبک ها، اندازه ها و حتی تصاویر است.
هرگز از رنگ به عنوان تنها نشانه اهمیت استفاده نکنید. همیشه علائم غیر ضروری را که افراد کور رنگی می توانند ببینند، درج کنید. علاوه بر این، اگر از تصاویر در هشدارها استفاده میکنید، مطمئن شوید که متن جایگزین و برچسبهای دسترسی را در صورت لزوم به درستی اضافه کردهاید تا صفحهخوانها بتوانند هشدارهای مهم را به اندازه کافی به کاربران منتقل کنند.
استانداردسازی تجربیات برای هشدار
اطمینان از استانداردسازی سیگنال های شما در طراحی، تضمین می کند که کاربران متوجه دریافت هشدار می شوند. اغلب، هنگامی که یک هشدار باید نمایش داده شود، کاربر الزامات زیادی برای توجه خود دارد. اطمینان از برجسته بودن سیگنال شما به گونه ای شکل گرفته است که شبیه یک هشدار است و اطمینان حاصل می کند که سیگنال شما توجهی را که شایسته آن است دریافت خواهد کرد.
انجام این کار با بلوک های Kadence آسان است. در اینجا کار جیک می آید.
نحوه ایجاد سیگنال های سبک متفاوت با بلوک های Kadence
جیک 4 نوع سیگنال مختلف ایجاد کرد که دانلود بسیاری از آنها از سرویس ابری او (که از Kadence Cloud استفاده می کند) رایگان است. می توانید نحوه دریافت آنها را به صورت رایگان در وب سایت او مشاهده کنید. اما ما همچنین میخواستیم به شما نشان دهیم که چقدر آسان است که سیگنالهای خود را توسعه دهید، که برای وبسایت، مخاطبان و نیازهای ارتباطی شما سفارشی شده است.
بیایید به سیگنال های جیک نگاه کنیم. پس از اتصال کتابخانه طراحی Kadence Blocks در سایت ما به سرور Jake، تعدادی سیگنال سبک می بینیم که به راحتی می توانیم آنها را در سایت خود قرار دهیم. برخی از آنها گزینه های حرفه ای هستند و جیک عناصر طراحی فراتر از سیگنال ها را ارائه می دهد که جالب نیز هستند. (ما به جیک اجازه می دهیم در مورد آنها به شما بگوید.)
ما میتوانیم هشدارهای رایگان جیک را از طریق برنامه Kadence Cloud دانلود کنیم و ببینیم چگونه طراحی شدهاند. او آنها را به 6 نوع اصلی سازماندهی کرد:
- سیگنال اطلاعات
- نشانه موفقیت
- سیگنال هشدار
- هشدار خطر
- سیگنال پایه
- سیگنال ثانویه
همه از سبک و رنگ برای انتقال پیام ها به کاربران به روشی منسجم استفاده می کنند. در صورت استفاده از این مجموعه، بدیهی است که در مورد چیزی در سایت به شما اخطار داده شده است.
چگونه آن را ساخته است
با استفاده از Kadence Blocks، Jake و تیم Start Blogging هر سیگنال را با استفاده از سبک های مختلف موجود در Kadence ساختند. همه آنها در یک بلوک با بخش Kadence قرار دارند. تمام تنظیمات اولیه بلوک هشدار آن از موارد زیر استفاده می کند:
- اضافه شدن بلوک بخش هشدار روی 1.5 REM برای بالا و پایین و 3 REM برای چپ و راست تنظیم شد.
- عرض حاشیه روی 0 تنظیم می شود، به جز سمت چپ، که روی 4 تنظیم شده است. سپس رنگ حاشیه سمت چپ روی رنگ قوی تر، اما در همان سایه رنگ پس زمینه تنظیم می شود.
- متن اخطار با استفاده از متن پاراگراف تنظیم می شود که به راحتی قابل سفارشی کردن است.
اجرای این بلوک های هشدار بسیار آسان است، که یکی از دلایلی است که می خواهیم نشان دهیم جیک چه کار کرده است. شما به راحتی می توانید کارهای جیک را تکرار کنید، اما برخی از بلوک های پیچیده تر او می توانند ارزش حرفه ای شدن را با بلوک های او بسته به نیاز شما داشته باشند.
به اشتراک گذاری سرور ابری
شایان ذکر است که جیک هم نسخه های رایگان ارائه می دهد و هم نسخه های حرفه ای این طرح ها را که بر روی بلوک های Kadence ساخته شده اند با استفاده از Kadence Cloud می فروشد و او تنها نیست. اقتصاد رو به رشدی از طراحان، آژانس ها و توسعه دهندگان وجود دارد که با کمک Kadence Blocks محتوای شگفت انگیزی ایجاد می کنند و از این طریق جریان های درآمد بیشتری ایجاد می کنند. ما سازندگان بیشتری از Kadence را در پست های وبلاگ آینده معرفی خواهیم کرد.
شما میتوانید از Kadence Cloud نه تنها برای ایجاد یک کسبوکار که طرحها را به سایر کاربران وردپرس میفروشد، بلکه برای ایجاد نمونهای از Kadence Cloud که در آن عناصر طراحی را بین وبسایتهای مختلف خود به اشتراک میگذارید، استفاده کنید. اگر با مشتریانی کار می کنید که صفحات خود را ایجاد می کنند، می توانید عناصر طراحی را به نمونه ابری خود ارائه دهید تا به آنها کمک کنید از کتابخانه عناصر طراحی شما استفاده کنند. البته این فقط به سیگنال ها محدود نمی شود. هر چیزی که می تواند با بلوک های Kadence ساخته شود را می توان به کتابخانه طراحی خود اضافه کرد.
ما یک توضیح کامل ویدیویی داریم که در صفحه Kadence Cloud از این طریق می گذرد. Kadence Cloud در Kadence Full Bundle گنجانده شده است، بنابراین میتوانید سریعتر شروع به طراحی کنید و به راحتی جریانهای درآمد اضافی را با Kadence ایجاد کنید. بسته کامل Kadence همچنین شامل تعدادی ابزار مفید دیگر، از جمله Kadence Conversions، Kadence Shop Kit و بسیاری از ابزارهای مفید دیگر است.