استفاده از داستان نویسی: داستان سرایی مهارتی است که هر تولیدکننده محتوا باید بتواند از آن استفاده کند. تا جایی که می توانید، می توانید از فناوری و تکنیک ها برای جذاب کردن محتوا بهره ببرید. باید بدانید که در نهایت همین داستان ها هستند که می توانند مخاطب را با شما همراه کنند. یکی از بهترین راه ها برای نوشتن یک صفحه درباره ما این است که داستان برند خود را در آن صفحه بگویید. هدف از نوشتن داستان برای معرفی برند شما این است که مسیر رشد کسب و کار را از بدو تولد ماهیتابه تا امروز با تمام پیشرفت ها به صورت گام به گام نشان دهید.
تغییر مسیر، فراز و نشیب و… ادعا کنید و به خاطر داشته باشید که این داستان مخاطب شما را به مشتری و مشتری را به مشتری وفادار شما تبدیل می کند. هرچه داستان برند شما صادقانه تر و جذاب تر باشد، موفق تر خواهید بود.
ایجاد اعتماد در صفحه درباره ما:
ایجاد اعتماد و اطمینان در مخاطب: قبلاً به شما توضیح دادیم که تأثیر و اهمیت سئو در صفحه همه چیز مربوط به ماست. بسیاری از مخاطبان جدید ابتدا از این صفحه (برای ما) بازدید می کنند تا با سایت و کسب و کار بیشتر آشنا شوند. بنابراین این بهترین فرصت برای معرفی برند و جلب اعتماد مخاطبان است. استفاده از نمادهای اعتبار تجاری و نشان های استاندارد و هر سند دیگری که نشان دهنده اعتبار شما باشد به شما کمک می کند تا اعتماد مصرف کنندگان را جلب کنید. در این صورت برای ایجاد اعتماد بیشتر در مخاطبان خود می توانید از Fawicon نیز استفاده کنید.
مخاطب و مشتری خدمات یا محصولات خود را مشخص کنید: در این صفحات می توانید دقیقا مشخص کنید که مخاطبان و مشتریان محصولات یا خدمات شما چه گروه یا قشری هستند. مانند: زنان یا مردان، نوجوانان یا جوانان یا میانسالان، بیماران قبلی، کشاورزان، پرورش دهندگان و غیره. این باعث می شود مخاطبان شما را بسیار سریعتر و دقیق تر پیدا کنند.
تبلیغات بدون صفحه: ناگفته نماند که نباید محصولات خود را در صفحه درباره تبلیغ کنید. زیرا صفحه برای ما مکانی برای ارائه برند و تجارت عمومی ماست. در واقع اینجاست که باید سعی کنید مخاطب را با خود همراه کرده و به مشتریان دائمی تبدیل کنید. معرفی و تبلیغ محصولات در اینجا (صفحه درباره ما) مخاطب را از صفحه ما دور می کند و هیچ کمکی به سئو صفحه درباره ما نمی کند.
استفاده از تصاویر شرکت و نیروی کار آن (کارکنان): راه دیگری برای نزدیک شدن و جلب اعتماد و اعتماد بیشتر کاربران و مخاطبان خود.
عکس ها و تصاویر شرکت و کارمندان در محل کار را ارسال کنید.
برای معرفی مجموعه خود از تیزر استفاده کنید:
■استفاده از فیلم ها و ویدیوها برای ارائه کسب و کارتان: امروزه ویدئوها و کلیپ ها در فضای مجازی و اینترنتی ترند هستند، نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده نیز ویدئوها نقش عمده ای در ارتباط بین کسب و کار و مشتریان خواهند داشت.
صفحه درباره ما بهترین مکان برای استفاده از کلیپ ها و ویدیوها برای نمایش کسب و کارمان است.
ویدئوها به شما این امکان را می دهند که در زمان کمتری اطلاعات بیشتری را به مخاطبان خود منتقل کنید. با توجه به اینکه ویدیو تعامل بیشتری از سوی مخاطبان دریافت می کند، شانس تبدیل کاربر به مشتری را برای ما افزایش می دهد. همچنین، استفاده از ویدیو برای صفحه درباره شما تأثیر مثبتی دارد زیرا میتوانید از کلیپهای برجسته کسبوکار و موفقیتهای اعضای تیم در چنین ویدیوهایی استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای ویدیوها، از طرح ویدیویی استفاده کنید زیرا به بهبود سئوی صفحه درباره سایت شما کمک می کند.
معرفی مشتریان ویژه: اگر دقت کنید متوجه می شوید که تمامی شرکت های معتبر بخشی از سایت خود را برای معرفی مشتریان مهم و خاص خود اختصاص داده اند.
همچنین می توانید این کار را در صفحه درباره ما انجام دهید تا تأثیر بیشتری بر روند افزایش اعتماد و اطمینان مخاطبان خود داشته باشید.
قطعا با یک مخاطب جدید. اگر سایت شما بداند که شرکت های مهم و قابل اعتماد خدمات یا محصولاتی را از شما دریافت کرده اند، خیلی سریعتر و راحت تر به شما اعتماد خواهند کرد.
