منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • مشتری را از چت آنلاین بیرون بکشید + به فروش بیشتر فکر کنید

مشتری را از چت آنلاین بیرون بکشید + به فروش بیشتر فکر کنید

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
مشتری را از چت آنلاین بیرون بکشید + به فروش بیشتر فکر کنید

وقتی می خواهید محصولی بخرید، یکی از بهترین خدماتی که می توان به شما ارائه کرد مشاوره است. با ایجاد یک چت آنلاین در سایت خود بین کاربر و پشتیبانی، می توانید به این فکر کنید که چگونه مشتری را از چت آنلاین خارج کنید که فروش بالایی برای شما به همراه خواهد داشت.

گرفتن مشتری از چت آنلاین برای برخی از تازه‌کارها یا حتی افرادی که چند سال آنلاین بوده‌اند، همیشه دشوار بوده است، نمی‌توانند به اندازه افراد واقعی مشتریان خوبی از چت آنلاین داشته باشند.

اما راه حل چیست؟ چه باید کرد؟ اولین قدمی که برخی افراد برمی دارند شرکت در دوره های تبدیل نرخ تبدیل سایت است. این نوع آموزش هزینه دارد و روش های جدیدی را ارائه خواهد کرد.

اما آیا شرکت در این دوره ها اجباری است؟ قطعاً نه، شما می توانید با دریافت چند نکته مهم به نتیجه خوبی برسید و اگر ممکن است اشتباه کنید، آنها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

ما در این مقاله از سایت دانش آموز برتر ما قصد داریم صفر تا صد برداشت از چت آنلاین را به شما آموزش دهیم و تمامی ترفندهای خروج مشتریان از چت آنلاین را در قالب یک مقاله در اختیار شما قرار دهیم.

در دهه اخیر با رواج خرید آنلاین و البته موفقیت بسیاری از سایت ها، قطعا یافتن مشتری و کاربری برای ورود به سایت شما در بین بسیاری از سایت ها دشوارتر شده است.

ابتدا باید آموزش طراحی سایت خود را به طور موثر تکمیل کنید و سایت را با توجه به معیارهای اصلی بالا ببرید، قابل ذکر است که شما علاوه بر این، آموزش سئو شما هم باید یاد بگیرید

زیرا ایجاد یک سایت جدید آغاز راه است و بهتر است از همان ابتدا فعالیت های سئو را شروع کنید تا سایت شما در گوگل نمایش داده شود.

عدم توجه به سئو به منزله نابودی کسب و کار آینده شماست.

فروش از طریق چت آنلاین در سایت

چت آنلاین چگونه کار می کند؟

اولین مسئله ای که هنگام حذف مشتری از چت آنلاین مطرح می شود، قطعا نحوه عملکرد چت آنلاین است.

ببینید، شما ترجیح می دهید از یک مشاور برای خرید محصول جدیدی استفاده کنید که از آن اطلاعی ندارید.

مشاوری که نحوه استفاده از این محصول، نحوه نگهداری و قیمت آن را به شما می گوید و ممکن است در آینده قیمت آن افزایش یابد و…

و حالا تصور کنید که سایتی در رابطه با خرید و فروش کولر گازی و تجهیزات آن ایجاد کرده اید، آیا همه مردم با نوع و برند و نحوه عملکرد تجهیزات تهویه مطبوع آشنا هستند؟

قطعا خیر، بنابراین برای اینکه کاربران وب سایت خود را به مشتری تبدیل کنید، بهتر است هر چه سریعتر به چت آنلاین بروید.

ایجاد یک چت آنلاین به شما این امکان را می دهد تا متوجه شوید که کاربران در مورد نوع صفحه و محصول در مقایسه با آنچه از سایت شما وارد می شود، چقدر دقیق هستند.

به عنوان مثال، اگر محصولی برای فروش با تخفیف دارید، کاربران با یک چت آنلاین وارد گفتگو می شوند. ممکن است از شما در مورد تاریخ انقضای تخفیف سوال کنند یا خرید شما را سریعتر انجام دهند.

اکثر وب سایت های ایرانی امروزه هنوز هم از چت آنلاین بهره می برند، به عبارتی با استخدام پشتیبانی چت آنلاین و افرادی که در زمینه فنون مذاکره یا … آموزش دیده اند، توانسته اند فروش سایت خود را چند برابر کنند.

نکته: اگر به فکر فروش عالی هستید، بهتر است ابتدا از طریق چت آنلاین اعتماد ایجاد کنید.

حذف یک مشتری از چت آنلاین:

تاکنون با مسائل کلیدی روبرو بوده اید و اکنون زمان آن رسیده که مشتری را به صورت تخصصی از چت آنلاین خارج کنید.

لازم به ذکر است که در هر قسمت نکات و پیشنهاداتی ارائه خواهد شد که بهتر است به آنها توجه کنید و در صورت لزوم یادداشت کنید:

  • انتخاب افزونه چت آنلاین مناسب: اولین قدم برای خارج کردن مشتری از چت آنلاین، انتخاب یک افزونه است استثنایی خوب.

به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، وردپرس می تواند بسیاری از افزونه های جدید و به روز شده از جمله افزونه های چت آنلاین را پشتیبانی کند.

انتخاب نوع افزونه و ارتباط آن با قالب سایت بسیار مهم است. اگر قالب خاصی برای سایت خود، در محوطه شرکت یا فروشگاه و … دارید، بهتر است ابتدا هماهنگی قالب و افزونه را مطالعه کنید.

افزونه مورد نظر شما باید به راحتی قابل ویرایش باشد و از طرفی شرکت سازنده آن نیز باید از افزونه خود پشتیبانی کند که این نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

دسترسی آسان حامیان از طریق وردپرس، نحوه ذخیره پیام ها، در دسترس بودن لیست اعداد و غیره. از جمله ویژگی های افزونه چت آنلاین هستند.

بهتر است در انتخاب افزونه بیشترین توجه را داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید.

چگونه از چت آنلاین سایت مشتری پیدا کنیم؟

  • طراحی جذاب و نوع استراتژی برای جذب مشتری از چت آنلاین: دومین چیزی که مشتریان را از چت آنلاین دور می کند، انتخاب استراتژی و طراحی است.

نداشتن استراتژی در سئو و… مساوی با شکست شماست و این سوال اصلا برای شما شوخی نیست.

اما منظور از استراتژی چت آنلاین چیست؟ پس از نصب افزونه، باید تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.

استراتژی را فراموش نکنید:

به عنوان مثال، قبل از هر مکالمه، اگر کاربران لیست شماره، نام و ایمیل خود را وارد کرده و سپس وارد مکالمه شوند، یکی از عوامل موفقیت شما کامل است.

با داشتن شماره موبایل و ایمیل افراد می توانید بازاریابی خود را حتی پس از فروش کالا یا قطع و … ادامه دهید که این امر به نفع شما و به نفع سایت شما خواهد بود.

طراحی جذاب یکی از عواملی است که باعث می شود افراد بیشتر در چت روم آنلاین بمانند و این به نفع سایت شما نیز خواهد بود.

اول اینکه کاربر زمان زیادی را در یک صفحه از سایت صرف می کند، از طرف دیگر کاربر می تواند خریدار شود.

  • افراد پشتیبان متخصص را انتخاب کنید: از قدیم الایام تا کنون همواره از کارشناسان برای بازاریابی استفاده می شده است.

به خصوص باید از افرادی استفاده کنید که با محصولات و نحوه ارائه خدمات آشنا هستند تا مشتری را از چت آنلاین خارج کنید.

اما چرا؟ چه نیازی به این شغل هست؟ مثلاً می‌خواهید یک محصول دیجیتالی بفروشید، آیا بهتر است کسی که محصول را می‌شناسد برای پشتیبانی باشد یا افرادی که اصلاً ایده‌ای ندارند؟

مطمئناً افرادی که با محصول شما آشنا هستند می توانند بهتر به شما کمک کنند. اما چرا؟ فرض کنید یکی از سوالات کاربران در چت آنلاین نسبتاً تخصصی در مورد محصول است و اگر آن شخص پاسخ درستی به کاربر نمی دهد یا پاسخ اشتباه است.

شما یکی از مشتریان خود را از دست خواهید داد، این منجر به نام و نام تجاری سایت بد می شود. توجه به این موضوع بسیار مهم است.

تاثیر ایجاد اعتماد برای جذب کاربران از چت آنلاین:

  • ایجاد اعتماد: به طور کلی یکی از اهداف ایجاد چت آنلاین جلب اعتماد کاربران است که منجر به فروش در سایت می شود.

برای درک بهتر این قسمت بهتر است مثالی بزنیم. آیا تمایل به خرید از سایتی دارید که فقط یک محصول و شماره تماس دارد؟

قطعا نه، ابتدا باید اعتمادسازی اتفاق بیفتد. اما روش های مختلفی برای ایجاد اعتماد وجود دارد که یکی از آنها ایجاد یک چت آنلاین است.

هنگامی که مردم می خواهند اطلاعاتی در مورد تعادل و تخفیف یا ویژگی های محصول به دست آورند (اگر موجه نباشد)، چت آنلاین قطعا به آنها کمک خواهد کرد.

تجربه نشان می دهد که وقتی افراد با یک فرد واقعی ارتباط برقرار می کنند، اعتمادسازی به طور ناخودآگاه اتفاق می افتد.

برای ایجاد اعتماد بیشتر چه کنیم؟

اما به غیر از چت آنلاین، روش های دیگری نیز وجود دارد که اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می آورد.

مثلا وجود دپارتمان با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید با وارد کردن اطلاعات صحیح شرکت یا تماس و آدرس و غیره، شما نیز می توانید بخشی از اعتمادسازی باشید.

زیرا برخی از افراد برای اعتماد به سایت ها برای درک صحت اطلاعات وارد شده با شماره ها تماس می گیرند.

یک مورد دیگر موجود است این نماد و- اکثر سایت های خرید و خدمات و غیره که می خواهند درگاه پرداخت آنلاین داشته باشند حتما به این نماد نیاز دارند.

این نماد به سایت هایی داده می شود که باید کمی قدیمی باشند و از طرفی تمام قسمت های سایت کامل باشد (مانند قسمت تماس با ما و …)

برخی افراد به این نماد اعتماد توجه می کنند.

ترفندهایی برای استفاده از چت آنلاین سایت

چگونه در چت آنلاین سریعتر به سوالات کاربران پاسخ دهیم؟

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران را آزار می دهد، زمان نسبتاً طولانی پاسخ به سؤالات آنها است.

قطعا اگر سایت شما سئو باشد و کاربران زیادی به آن مراجعه کنند. قطعا برای پاسخ به سوالات به افراد پشتیبان نیاز خواهید داشت. زیرا پاسخ دادن به تمام سوالات زمان زیادی می برد.

توجه داشته باشید که می توانید از پیام های دریافتی نیز استفاده کنید. مثلاً برای احوالپرسی و احوالپرسی می توانید برای پاسخگویی به آنها وقت بگذارید.

همچنین می توانید از پیام های تبریک برای صرفه جویی در زمان استفاده کنید.

از طرفی ممکن است سوالات زیادی تکرار شود و پیامی برای شما ارسال شود.

پاسخ سوالات متداول را آماده داشته باشید تا در صورت مطرح شدن پاسخ سریع دریافت کنید.

استفاده هدفمند از چت آنلاین:

یکی از موارد مهم برای خارج کردن مشتری از چت آنلاین و سئوی صفحه و غیره، کار هدفمند از صفحه چت آنلاین است.

می‌توانید تنظیمات چت را فعال کنید تا وقتی هر کاربر وارد می‌شود، از آنها خواسته شود در چت آنلاین شرکت کنند.

اگر کاربر آن را رد کند، اصلاً موردی نیست.

ولی نکته و ترفند مهم تر این به این صورت است که می توانید لیستی از محتوای ویژه سایت خود تهیه کنید.

آنها را هر چند دقیقه یک بار از طریق چت آنلاین به کاربران ارائه دهید.

این باعث می شود هر کاربر به صفحه مورد نظر خود مراجعه کند.

سئوی سایت را بهبود می بخشد و از طرفی ممکن است عده ای به طور تصادفی مشتری شوند.

فعال کردن نظرسنجی چت آنلاین برای کنترل کیفیت:

برخی از کارفرمایان و مدیران سایت باید نظرسنجی های چت آنلاین را برای نظارت بر کیفیت کار خود فعال کنند.

این نظرسنجی پس از پایان هر چت به کاربران ارائه می شود و افراد می توانند در مورد چت خود نظر دهند، اگر کمکی دریافت نکردند و غیره می توانند دلیل خود را توضیح دهند.

حال با بررسی نظرات کاربران و تایید اطلاعات وارد شده، مدیر سایت نیز می تواند برای ارائه خدمات بهتر با حامیان همکاری کند.

این سوال فقط برای بهبود کیفیت فعالیت کاری شما خواهد بود. تا کاربران و فروش خود را افزایش دهید.

سخنرانی پایانی و خلاصه:

امیدواریم از این مقاله در بهترین سایت مطالعه نهایت استفاده را ببرید و اگر دوست داشتید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اولین سوال مهم این است که چگونه چت آنلاین را پیکربندی و پیکربندی کنیم. داشتن طراحی مناسب و داشتن فرم اطلاعات بازاریابی بسیار موثر و خوب خواهد بود.

همچنین می توانید از طریق تنظیمات افزونه چت آنلاین صفحات دیگری را پیشنهاد دهید.

پاسخ به موقع کاربر باید برای شما مهم باشد. زیرا در صورت عدم پاسخگویی از طرف پشتیبانی در چند دقیقه اول، کاربر ممکن است صفحه و سایت را ترک کند.

انتخاب پشتیبان آگاه و متخصص در مورد محصول نیز بسیار مهم است و تاثیر شما را چند برابر می کند.

اگر از افراد جدید یا افرادی استفاده کنید که با محصول آشنا نیستند، ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید.

مقاله مشتری را از چت آنلاین خارج کنید + به فروش بیشتر فکر کنید اولین بار در تاپر آموز پدیدار شد. به نظر می رسد.