منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • پرسنل کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آن اجتناب کنیم؟

پرسنل کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آن اجتناب کنیم؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
پرسنل کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آن اجتناب کنیم؟

قطعا برای همه ما متخصصین سئو پیش آمده که گاهی بیشتر از همیشه بخواهیم به نتایج دلخواه در گوگل برسیم تا بتوانیم یک سری رفتارها و ویژگی های خارج از قوانین گوگل داشته باشیم به عبارت دیگر سئو کلاه سیاه تماس بگیرید حالا، در برخی موارد، اصلاً قصد استفاده از سئو کلاه سیاه را نداریم، اما ناخواسته در نهایت این کار را انجام می دهیم. وقتی کار اشتباهی انجام می دهید، گوگل عمدی بودن یا نبودن آن را بررسی نمی کند، بلکه به طور کلی نتیجه ای را برای شما گزارش می دهد، یعنی. جریمه یکی از کارهایی که ممکن است انجام دهید، حتی ناخواسته، پر کردن کلمات کلیدی است. برای آینده با من و استاد همراه باشید تا همه چیز را به خوبی توضیح دهیم.

پرسنل کلمات کلیدی چیست؟ سوال مهمی که ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید.

متخصصان سئو همیشه به دنبال آخرین اطلاعات هستند، پس اگر شما یک سئوکار قدیمی هستید که مدت زیادی از این فضا دور بوده اید، حتما با ما همراه باشید.

توصیه می شود تمام مفاهیم این مقاله را درک کنید آموزش سئو کتاب را کامل بخوانید.

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

  • پرسنل کلمات کلیدی چیست؟
  • چگونه الگوریتم ها پر کردن کلمات کلیدی را تشخیص می دهند؟
  • چرا برای اجرای Qword Stafnig جریمه خواهید شد؟
  • آیا کاربران متوجه پر کردن کلمات کلیدی می شوند؟
  • راه حل های تحقیق برای جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی

پرسنل کلمات کلیدی چیست؟

پر کردن کلمات کلیدی در گذشته یک تکنیک خوب رتبه بندی گوگل در نظر گرفته می شد. در واقع، سئوکاران از پر کردن کلمات کلیدی برای دریافت نتایج SERP استفاده کرده اند.

معنای تحت اللفظی این مفهوم قرار دادن کلمات کلیدی در محتوا است. خوب، ممکن است تعجب کنید که ما همیشه محتوا را با کلمات کلیدی پر می کنیم، مشکل کجاست؟

Keyword Stuffing به این معنی است که شما متن را با کلمات کلیدی تکراری بمباران می کنید. خوب، در گذشته این یکی از تکنیک های خوب رتبه بندی بود و نویسندگان محتوا یک کلمه کلیدی را 500 بار در یک مقاله 2000 کلمه ای تکرار می کردند و هرکسی که کلمات کلیدی بیشتری در متن خود داشت رتبه های بهتری کسب می کرد.

چگونه الگوریتم ها پر کردن کلمات کلیدی را تشخیص می دهند؟

زمانی تعداد وب سایت ها در وب بسیار کم بود، بنابراین نظارت خاصی توسط گوگل وجود نداشت و وب سایت ها فقط با یک سری قوانین رتبه بندی می شدند. این مشکل باعث نارضایتی جدی کاربران شد.

هدف اصلی هر موتور جستجو راضی نگه داشتن کاربران است، بنابراین با تایپ کردن الگوریتم پاندا او می خواست اوضاع را بهبود بخشد.

پاندا از وب‌سایت‌هایی بازدید می‌کرد که خط‌مشی‌های گوگل را نقض می‌کردند که یکی از مهم‌ترین آنها پر کردن کلمات کلیدی بود.

اکنون ممکن است تعجب کنید که الگوریتم پاندا چگونه از پر کردن کلمات کلیدی آگاه بوده است؟

برای انجام پر کردن کلمات کلیدی، متخصصان سئو به طور مداوم کلمه کلیدی را چندین بار در متن تکرار می کنند، خوب تکرار چند بار این کلمات متن بی معنی و بی فایده ای را برای کاربران ایجاد می کند.

درست در این مورد، متخصصان سئو تصمیم گرفتند کلمات کلیدی را یک رنگ بسازند تا کاربر آن را نخواند و گوگل متوجه تکرار این کلمات شود. این عمل به طور کامل برای الگوریتم های گوگل قابل مشاهده است و دیگر نمی توانید به این ترتیب رتبه بندی کنید.

Keyord Staffing دانشجوی نهایی است

چرا برای اجرای Qword Stafnig جریمه خواهید شد؟

گفتیم که پر کردن کلمات کلیدی سئو کلاه سیاه محسوب می شود و گوگل هر سایتی را که سئو کلاه سیاه انجام دهد جریمه می کند. در زیر به بررسی چرایی این امر خواهیم پرداخت.

الگوریتم های گوگل متوجه این موضوع خواهند شد.

در قسمت بالا در مورد الگوریتم های گوگل به تفصیل صحبت کردیم و الگوریتم پاندا مسئولیت رسیدگی به این خطاها را بر عهده دارد.

نرخ پرش سایت شما افزایش می یابد.

شاید وقتی میخوای پرکردن کلمات کلیدی رو انجام بدی اصلا به این مشکل توجه نکنی ولی پرکردن کلمه کلیدی روی عدد بانس ریت تاثیر داره حالا چطور؟؟

نرخ پرش به این معنی است که کاربر با مراجعه به سایت شما بدون مراجعه به صفحات (بدون کلیک بر روی لینک ها) سایت شما را ترک می کند. عددی که به عنوان نرخ پرش مشاهده می کنید در واقع تعداد کاربرانی را که پس از ورود به سایت از سایت خارج می شوند را نشان می دهد.

حال تصور کنید محتوای سایت خود را با کلمات کلیدی پر کرده اید و متن بی معنی را برای کاربر قرار داده اید.

کاربر به محض دیدن و خواندن متن، زمانی که متوجه می شود به هیچ وجه نیازهایش برآورده نشده است، سایت را ترک می کند و این بدان معناست که شما یک نرخ پرش به دست آورده اید.

گوگل به این عدد نرخ پرش بسیار حساس است و این عدد یکی از معیارهای رتبه بندی وب سایت ها است نرخ ترک تحصیل خوب.

رضایت کاربران از سایت شما کم خواهد بود!

قطعا می دانید که وب سایت هایی با کاربران ناراضی هرگز موفق نخواهند شد. مثل این است که فروشگاهی خدمات مشتری خوبی نداشته باشد و کسی از آن خرید نکند، حتی اگر در بهترین و مقرون به صرفه ترین نقطه شهر باشد.

سایت شما دقیقاً مانند این فروشگاه است.

اگر سایت شما محتوای جالب زیادی نداشته باشد، رضایت کاربران از سایت شما پایین خواهد بود.

برای ایجاد محتوای خوب برای وب سایت خود، باید با اصول تولید محتوا آشنا باشید و به همین دلیل می توانید آموزش تولید محتوا برای انجام این کار به بهترین شکل ممکن در سایت خود ادامه دهید.

آیا کاربران متوجه پر کردن کلمات کلیدی می شوند؟

خوب، ما در مورد این موضوع صحبت کردیم که گوگل الگوریتم های هوشمندی طراحی کرده است تا به راحتی کلمات کلیدی پر شده را تشخیص دهد، سوالی که اکنون مطرح می شود این است که آیا ما به عنوان کاربر می توانیم پرکردن کلمات کلیدی را نیز تشخیص دهیم؟

آره

کاربران عزیز می توانید به سرعت کلمه کلیدی پر کردن را تشخیص دهید و متوجه شوید که آیا رقیب شما همچنان از این روش استفاده می کند یا خیر.

تکرار کلمات زیاد!!

برای مثال به متن زیر توجه کنید:

اگر شما آموزش وردپرس نحوه ایجاد سایت وردپرس، یادگیری سریع وردپرس، آموزش رایگان وردپرس و… اگر علاقه دارید، این متن برای شماست!

شما به راحتی متوجه شدید که wordpress کلیدواژه این وب سایت است و نویسنده محترم به جای یادگیری سعی در کسب رتبه گوگل داشته است. پس زمانی که تکرار کلمات در این متن بیش از حد و نامفهوم است، بدون شک باید بدانید که دچار پرکردگی کلمات کلیدی هستید.

استفاده از کلماتی که ربطی به متن ندارند!

وقتی پر کردن کلمات کلیدی انجام می شود، تولید کننده محتوا اصلاً به نظر خواننده اهمیت نمی دهد و فقط می خواهد از گوگل رتبه بگیرد. خب اینجا خیلی راحت از کلماتی که می خواهد استفاده می کند و اصلاً به معنای متن اهمیتی نمی دهد.

بنابراین خواننده با متنی روبه رو می شود که فصل و صفر ندارد و یک سری کلمات غیر مرتبط با داستان مدام تکرار می شود.

کلمه کلیدی را با اعداد بزرگ وارد کنید!

برای مثال کلمه کلیدی یک وب سایت را فرض کنید آموزش فتوشاپ و این کلمه بارها در متن و تمام سرفصل ها تکرار شده است. این مورد یکی از کلیدواژه های شخصی محسوب می شود.

راه حل های تحقیق برای جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی

مطمئناً در این مرحله از مقاله شما نگران این بوده اید که برای جلوگیری از تبدیل شدن به کادر درمانی چه کاری انجام دهید زیرا افراد زیادی هستند که این فرآیند را ناخواسته انجام می دهند و جریمه می شوند. پس با ما همراه باشید

از چگالی کلمات کلیدی استفاده کنید.

شاید برای شما سوالی پیش بیاید که چگونه تعداد کلمات کلیدی یک متن را بفهمیم؟

برای تشخیص اینکه چند کلمه کلیدی در یک متن خاص عادی هستند و توسط الگوریتم ها جریمه نمی شوند، باید با مفهوم چگالی کلمات کلیدی آشنا باشید.

چگالی کلمه کلیدی نسبت متن به تعداد کلمات کلیدی را نشان می دهد.

چگونه این چگالی را پیدا کنیم؟

درست مثل کلمه کلیدی شما آموزش اینستاگرام در گوگل جستجو کنید سپس 10 سایت برتر SERP را باز کنید و محتوای نوشته شده را کپی کنید. سپس آن را در Word قرار دهید. در این بخش شما تعداد کلمات این محتوا را دارید. حال باید بدانید که آموزش کلمه کلیدی اینستاگرام چند بار در متن تکرار شده است.

مثلاً در یک متن 3000 کلمه ای 15 کلمه کلیدی داریم. تراکم این کلمه کلیدی 0.5٪ است. حال باید این تراکم را برای همه سایت های SERP بدست آورید و نسبت آنها را با هم مقایسه کنید، حالا می دانید که برای داشتن رتبه خوبی در گوگل SERP باید از چند کلمه کلیدی در متن استفاده کنید.

فرمول محاسبه چگالی کلمات کلیدی به شرح زیر است:

100* (تعداد کلمات در محتوا / تعداد تکرار کلمه کلیدی)

توزیع کلمات کلیدی وجود دارد.

برای جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی، یک سایت موفق سایتی است که توزیع کلیدواژه موفقی داشته باشد. یعنی از تمام کلمات کلیدی خود در یک محتوا استفاده نکنید.

توزیع کلمات کلیدی به شرح زیر است:

عنوان صفحه
تگ H1
متن اصلی
آدرس سایت
تگ Alt روی تصاویر صفحه
لینک های داخلی سایت
توضیحات متا یا توضیحات متا

شما باید کلمه کلیدی خود را با توجه به تراکمی که در هر یک از موارد بالا به دست آورده اید تکرار کنید.

محتوای شما باید بیش از 300 کلمه باشد.

یکی از مشکلات اصلی که مانع پر شدن کلمات کلیدی می شود این است که باید بیش از 300 کلمه متن برای کلمه کلیدی و موضوع خود بنویسید. اگر در زمینه سئو خوب کار کرده باشید، می دانید که محتوا همیشه پادشاه است و گاهی اوقات یک محتوای خوب 3000 کلمه ای بیشتر از لینک های خارجی ارزش دارد.

بنابراین، ایجاد محتوای خوب از پر شدن کلمات کلیدی نیز جلوگیری می کند و حساسیت الگوریتم های گوگل را کاهش می دهد و باعث می شود رتبه بسیار بهتری کسب کنید.

از کلمات کلیدی مترادف استفاده کنید.

به جای انتخاب مکرر کلمه کلیدی اصلی سایت خود و قرار دادن آن در متن، سعی کنید از کلمات کلیدی مترادف استفاده کنید تا از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کنید.

استفاده از کلمه کلیدی مترادف معنا و مفهوم را به کاربر منتقل می کند و رضایت کاربران شما را از خواندن متن افزایش می دهد.

ممکن است فکر کنید با استفاده از کلمات کلیدی مترادف رتبه خوبی نخواهید داشت، اما این را بدانید الگوریتم مرغ مگس خوار در اینجا این شما هستید که باید به استفاده از کلمات کلیدی مترادف در متن توجه کنید.

کلمات کلیدی دم بلند نیز می توانند به شما کمک زیادی کنند

آخرین کلمه:

ما در مقاله پرسنل کلمات کلیدی چیست؟ بیایید در مورد این موضوع صحبت خوبی داشته باشیم و نکات کاربردی زیادی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. تجربه شما در کادرسازی کلمات کلیدی چیست؟ اگر دارید، لطفا آن را با بهترین دوستان خود در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

پر کردن کلمات کلیدی چیست؟ چگونه از آن اجتناب کنیم؟ اولین بار در دانش آموز برتر. به نظر می رسد.