

اقتصاد سازندگان در حال رونق است و سازندگان محتوا در حال ایجاد مخاطبان و جریانهای درآمدی هستند که قبلاً هرگز نبوده است. چه در حال افزایش مخاطب در یوتیوب، اینستاگرام، تیک تاک یا پلتفرم های دیگر باشید، مهم است که از آن مخاطبان به خوبی استفاده کنید.
Adobe مطالعه ای را در آگوست 2022 منتشر کرد که نشان می دهد اقتصاد خلاق در 2 سال گذشته بیش از 165 میلیون نفر در سراسر جهان رشد کرده است که افزایش 119 درصدی را نشان می دهد. Adobe دریافت که از هر 4 نفر 1 نفر با به اشتراک گذاشتن چیزهایی که میدانند، چیزهایی که الهامبخش آنها هستند و بینشهایی در مورد زندگیشان دنبالکننده آنلاین میشوند.
اگر این شما هستید، می دانید رقابتی برای جلب توجه وجود دارد. شما همچنین می دانید که چیزی که یک روز گرم است، روز دیگر آنقدرها خنک نیست. احتمالاً متوجه شده اید که پلتفرم های مختلف برای انواع مختلف محتوا کار می کنند.
اما یک چیز باقی می ماند: پایگاه خانه شما و مکانی که در آن مکالمه، طراحی، هویت برند و حتی اندازه گیری ها را کنترل می کنید تا ببینید مردم چگونه با محتوای شما تعامل دارند. این پایگاه اصلی وب سایت شما است. در اینجا دلایل مهمی وجود دارد که چرا شما نیاز به وب سایتی دارید که بر روی زمین دیجیتالی شما ساخته شده باشد، با ابزارهای منبع باز که شما نیز مالک آن هستید. اگر شما یک اینفلوئنسر هستید که به دنبال راهی آسان برای شروع میگردید، قالب جدید Influencer Starter به شما کمک میکند تنها با چند کلیک شروع کنید. از برخی از تصاویر رایگان ما استفاده کنید و استعداد حرفه ای خود را با عکاسی اضافه کنید که فقط شما می توانید ایجاد کنید.

تمرکز
وقتی در حال ساختن مخاطب هستید، این وسوسه وجود دارد که انرژی خود را در جایی که مخاطب است قرار دهید. و در حالی که ایجاد یک مخاطب با محتوای جذاب برای موفقیت بسیار مهم است، اطمینان از داشتن مکانی که در آن کنترل بیشتری بر گفتگو دارید، برای تعمیق روابط و ایجاد احساس مشارکت بیشتر در مخاطبان بسیار مهم است. همچنین جایی است که میتوانید خارج از پارامترهای تعیینشده توسط بسیاری از شبکههای اجتماعی، هر طور که میخواهید بفروشید.
در سایت خودتان، می توانید پیشنهادی ایجاد کنید که به طور موثرتری نیازهای مشتری را برآورده کند و برندهایی را که با آنها کار می کنید خوشحال کند. در نظر داشتن وبسایت خود هنگام ایجاد محتوای رسانههای اجتماعی، به هر دو روش آشکار و نامحسوس، به هدایت ترافیک به خانه دیجیتالی شما کمک میکند.

حضور در موتورهای جستجو
هنگامی که مخاطبان شما را جستجو می کنند، یا زمانی که شخصی به دنبال یک متخصص در حوزه تخصصی شما می گردد، می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما پیدا می شود. اتکا به حضور یک موتور جستجو در پلتفرم های رسانه های اجتماعی همیشه کافی نیست و شما کنترل چندانی بر نحوه ارائه تصویر خود ندارید. با ایجاد یک وب سایت با حضور جستجوی بهینه، اطمینان حاصل می کنید که در صفحات نتایج موتور جستجو بالاتر از سایرین در جایگاه خود ظاهر می شوید.
معاملات برند
بیایید با آن روبرو شویم، شما به دنبال معامله با برندها هستید و برندها به دنبال تأثیرگذار مناسب برای ایجاد روابط هستند. برندها به دنبال سابقه موفقیت، یک شخصیت اثبات شده با اعتبار و اقتدار در جایگاه شما هستند. هر کاری که انجام میدهید، به مکانی سریع و آسان نیاز دارد تا برندها بفهمند شما چه چیزی را ارائه میدهید. ممکن است برندی داشته باشید که به دنبال حضور شما در یک پلتفرم است، اما پس از آن متوجه می شوید که دنبال کنندگان شما در جاهای دیگر حتی بیشتر هستند، آنها با پیشنهاد بهتری به شما نزدیک می شوند. با دادن تصویری بزرگتر به برندهای بالقوه از هر کاری که انجام می دهید. افزودن مطالعات موردی از مشارکت های موفق، زمینه ای را به موقعیت منحصر به فرد شما اضافه می کند و مذاکرات شما را آسان تر می کند.
واسطه را حذف کنید
در یک مصاحبه اخیر پادکست در برنامه Ed Mylett Show، امی پورترفیلد، خالق محتوا، در مورد راه اندازی دوره ای صحبت کرد که در روزی اتفاق افتاد که اینستاگرام و فیس بوک از کار افتاده بودند. اگر او برای راهاندازی خود به این پلتفرمها تکیه میکرد، آن روز نمیتوانست به مخاطبان خود دست یابد. با این حال، از آنجایی که او قدرت فهرست ایمیل را درک می کرد، توانست در زمانی راه اندازی کند که رسانه های اجتماعی نمی توانستند کمک کنند.
این فهرست ایمیل با فرمهای انتخاب در وبسایت او شروع شد و بر اهمیت داشتن پایگاهی در خانه که مخاطبان شما بتوانند شما را بیابند و روابط شما را عمیقتر کنند، تأکید میکرد. افزودن فرم اشتراک ایمیل سفارشی با Kadence Form Block بسیار آسان است و با چندین ارائه دهنده خدمات ایمیل مانند Active Campaign، Mailchimp، Fluent CRM و موارد دیگر ادغام می شود.
راه های جدید برای کسب درآمد
وردپرس با تم Kadence و بلوک های Kadence به شما پلتفرمی می دهد که می توانید کارهای زیادی را روی آن انجام دهید. به دنبال فروش شگفت انگیزترین کالا هستید؟ می توانید این کار را با WooCommerce یا SureCart انجام دهید. شما به دنبال اضافه کردن دوره هایی به پیشنهاد خود هستید تا به مخاطبان خود چیزی بیاموزید که فقط شما تجربه اشتراک گذاری آن را دارید. LearnDash می تواند پایه و اساس شگفت انگیزی برای یک دوره سفارشی فراهم کند. اگر به دور دنیا سفر میکنید و با طرفدارانی که تحسین میکنند ملاقات میکنید، ممکن است بخواهید برنامه خود را به اشتراک بگذارید یا حتی با استفاده از تقویم رویداد بلیتها را بفروشید. یا شاید بخواهید محتوای انحصاری را به اشتراک بگذارید که در هیچ جای دیگری یافت نمی شود. پورتال خود را با Restrict Content Pro یا حتی SureMembers کنترل کنید.
ابزارهایی که وردپرس را برای ارائه همه این خدمات گسترش می دهند، به همان اندازه که می توانید تصور کنید متنوع و قابل تنظیم هستند. و البته، ساختن چیزی که در زمین خودتان است به جای زمین اجاره ای در یک شبکه اجتماعی که در آن نیازهای کسب و کار شما ممکن است همیشه الگوریتم ها یا زمان های انجام کار را برآورده نکند به این معنی است که شما مکالمه را هدایت می کنید.
چیز هایی برای به یاد آوردن
اکنون که دلیل روشنی برای اینکه چرا حضور اینفلوئنسر شما به یک وب سایت وردپرس نیاز دارد، دارید، اجازه دهید چند نکته را به خاطر بسپاریم.
ارتباط شفاف
مطمئن شوید اولین چیزی که بازدیدکنندگان سایت شما می بینند با برند و تصویر شما مطابقت دارد. قالب Influencer Starter یک مثال واضح از نحوه انجام این کار ارائه می دهد. شما می خواهید مطمئن شوید که هم مخاطبان و هم برندهای بالقوه شما را می بینند که چه کسی هستید، چه چیزی برای ارائه دارید و پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما را می بینند تا انگیزه برقراری ارتباط داشته باشند.
از طریق ایمیل شرکت کنید
آن لیست را بسازید. اگر بازدیدکنندگان سایت شما مشتاق هستند که با شما تماس بگیرند و هنگام ارسال ویدیوهای جدید یا محتوای دیگر، اعلان دریافت کنند، مطمئن شوید که انجام این کار برای آنها آسان است. فراخوانی واضح برای اقدام داشته باشید و حتی استفاده از تبدیلهای Kadence را برای یک سوایپ یا بازشو غیرتهاجمی و به موقع در نظر بگیرید.
صفحه اطلاعات
تاد جونز Copyflight به ما یادآوری می کند که صفحه چقدر می تواند برای ما مهم باشد. بسیاری از مردم از یادگیری سفر شما به عنوان یک تأثیرگذار هیجانزده هستند و یک صفحه درباره راه آسانی برای بیان آن داستان فراهم میکند و در عین حال به برندها و طرفداران علاقهمند درک واضحی از ارزشهای اصلی و پیشنهاد منحصربهفرد شما بهعنوان یک تولیدکننده محتوا میدهد. تاد می گوید که وقتی تجزیه و تحلیل خود را بررسی می کنید، صفحه درباره اغلب یکی از پربازدیدترین صفحات در سایت شما است. وقتی شخصی تازه وارد برند شما می شود، به دنبال تصویری کامل از شما است. این جایی است که میتوان آن را اضافه کرد و همچنین مرحله بعدی را برای برقراری ارتباط به عنوان بخشی از تماس برای اقدام در صفحه درباره ارائه میدهد.
پست های وبلاگ
افزودن محتوای پست وبلاگ جاسازی شده به پست های وبلاگ خود حتی می تواند برای حضور شما در رسانه های اجتماعی در جاهای دیگر مفید باشد. اگر به تجزیه و تحلیل خود برای یوتیوب، اینستاگرام یا سایر شبکه ها نگاه کنید، خواهید دید که این پلتفرم ها اندازه گیری می کنند که مخاطب از کجا آمده است. هنگامی که محتوای خود را در پست های وبلاگ خود جاسازی می کنید، به این شبکه ها سیگنال می دهد که در جاهای دیگر به اشتراک می گذارید و ترافیک را به آن پلتفرم هدایت می کنید. این اغلب میتواند نشاندهنده ارتباط و علاقه باشد و میتواند پلتفرمهای اجتماعی را به تبلیغ حلقهها، ویدیوها، فیلمهای کوتاه یا سایر محتوای شما به عنوان محتوای توصیهشده در آن پلتفرمها سوق دهد. به این ترتیب، تبلیغ محتوای خود در هر جایی که حضور دارید بسیار مهم است، و این شامل وبلاگ شما نیز می شود.
علاوه بر این، پستهای وبلاگ وردپرس، زمانی که بهینه شوند، میتوانند به موتورهای جستجو مرتبط باشند و به محتوای شما کمک کنند تا مخاطبان بیشتری را خارج از پلتفرم اصلیتان داشته باشد.
ارتباطات اجتماعی
پیوندهای اجتماعی خود را به سایت خود اضافه کنید تا پیدا کردن آنها آسان تر شود. تم Kadence یک راه آسان برای انجام این کار ارائه می دهد، و حتی می توانید نمادهای اجتماعی خود را به Kadence اضافه کنید، اگر در حال رشد در جدیدترین و بهترین پلتفرم هستید که هنوز درباره آن نشنیده ایم.
صفحه اکنون
از آنجایی که وب سایت شما انعکاسی از همه چیزهایی است که در وب هستید، بسیاری از افراد یک صفحه “اکنون” را اضافه می کنند که توسط بنیانگذار CDBaby درک سیورز محبوب شده است. به بازدیدکنندگان سایت نه تنها زمینه کاری را که انجام میدادید، بلکه آنچه را که انجام میدهید، میدهد، خوب، همانطور که درک میگوید، اکنون اکنون. به مخاطبان خود نگاهی اجمالی به آنچه اکنون برای شما مهم است بدهید. بیایید با آن روبرو شویم، آنچه امروز به شما علاقه دارد و الهام بخش شما برای تبلیغ محتوای خود در رسانه های اجتماعی است، ممکن است فردا یا سال آینده تغییر کند. یک صفحه در حال حاضر می تواند نشان دهد که شما یک تولید کننده محتوا در حال رشد هستید که می توانید انعطاف پذیر باشید، علایق متنوعی دارید، و کسی هستید که بدون ایده های تازه هرگز به یک رکود کهنه نمی افتد.
Kadence اینجاست تا از شما حمایت کند
سفر شما به عنوان اینفلوئنسر مناطق راحتی شما را گسترش می دهد و Kadence اینجاست تا از شما در این امر حمایت کند. ساخت سایت خود با Kadence تضمین می کند که سایت شما به سرعت برای بازدیدکنندگان جدید بارگیری می شود و مدیریت آن آسان است و قابلیت های جدیدی برای گسترش قابلیت های خود اضافه می کند.
هنگامی که آماده شدید، با یک الگوی شروع شروع کنید و شروع به ایجاد تأثیر خود در جهان کنید.