

هیجان تعطیلات در هوا است! آیا می توانید آن را احساس کنید اکنون زمان مناسبی برای بهینه سازی سایت شما است و اجازه دهید محصولات شما پاسخی به لیست آرزوهای همه باشد. تبدیل کادنس روشی شگفتانگیز برای تعامل با مخاطبان و افزایش فروش شما است و ما میخواهیم به شما کمک کنیم تا بیشترین بهره را از آن ببرید!
تبدیل های Kadence یک ابزار بدون کد است که می تواند به افزایش قابل توجه تبدیل سایت شما بدون تأثیر بر سرعت صفحه شما کمک کند. با تبدیلهای Kadence، میتوانید با ایجاد پنجرههای بازشو، بنرها، اسلایدها، فرمهای رضایت، مدالهای سفارشی و موارد دیگر توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید. با تبدیل Kadence، می توانید محتوا را برنامه ریزی کنید، تبدیل های خود را ردیابی کنید، با بازدیدکنندگان خود ارتباط برقرار کنید و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.
این ابزار قدرتمندی است که می تواند یک دارایی باورنکردنی برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما در زمانی باشد که امیدوارید تعامل در سایت وردپرس خود را افزایش دهید. اگرچه فعال کردن تبدیل ها همیشه کافی نیست. اگر در وب بودهاید، احتمالاً میدانید که همه پاپآپها اثر درستی ندارند. راه خوبی برای ایجاد پاپ آپ، اسلایدر و بنر وجود دارد. همچنین یک راه بد وجود دارد که مانع از تجربه بازدیدکنندگان سایت شما می شود. بگذار رک بگویم…
بایدها و نبایدهای تبدیل
همه یک تبدیل خوب را دوست دارند. بنر یا پنجره ای که می گوید اینجا یک هدیه یا تخفیف رایگان یا چیزی است که تجربه خرید شما را بهبود می بخشد. با این حال، قطعا راه بدی برای انجام تبدیل وجود دارد، و این چیزی است که میخواهم به شما کمک کنم از آن اجتناب کنید. هیچ چیز به اندازه باز کردن یک وب سایت و بمباران فوراً با پاپ آپ ها و اسلایدرهایی که به اهداف شما در سایت بی ربط هستند، هرزنامه به نظر نمی رسد. همانطور که گفتم، من همه طرفدار یک پاپ آپ خوب هستم در حقیقت بهترین علاقه من را در ذهن دارد و به من کمک می کند تا تجربه مثبتی در سایت شما داشته باشم. اما پنجرهای که در ثانیهای که صفحه بارگذاری میشود به سمت من میپرد و قبل از اینکه حتی فرصتی برای کاوش در سایت شما داشته باشم، ایمیل من را میخواهد؟ با عرض پوزش، ایمیل من را دریافت نخواهید کرد. و احتمالاً به من هم مربوط نیست.
مهم است که هنگام ایجاد چیزی که توجه آنها را جلب می کند، قصد بازدیدکنندگان سایت خود را در نظر داشته باشید. آیا آنها برای دریافت پاسخ یک مشکل وجود دارند؟ یا شاید آنها در حال مقایسه خرید برای تعطیلات هستند، یا شاید آنها واقعاً آنجا هستند تا یک محصول داغ را به فروش برسانند. درک اینکه مخاطبان شما از کجا می آیند می تواند کمک کند، همانطور که جریان خوبی از محتوای سایت به توضیحات محصول ایجاد می کند. هنگامی که هدف بازدیدکننده را درک کردید و صفحه ای را طراحی کردید که اهداف آنها را برآورده می کند، افزودن یک عنصر تبدیل، خواه یک پنجره بازشو، اسلایدر یا بنر، به آن صفحه می تواند به تبدیل خریدار به مشتری کمک کند.
بنابراین بیایید در مورد یک راه خوب برای ایجاد یک پنجره بازشو صحبت کنیم. این را تصور کنید: به طور تصادفی با سایتی برخورد می کنید که به نظر می رسد دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن بودید. شاید این کفشهای قاتل (اما شاید خیلی گرانقیمت) باشد که فرزندتان در بالای فهرست کریسمس خود قرار داده است یا مجموعهای عالی از شمعها برای مادرشوهرتان. شما در مورد خرید بحث می کنید، اما قیمت فقط یک است کمی خیلی بالا. ماوس خود را از صفحه خارج می کنید تا از سایت خارج شوید و ناگهان مانند جادو، یک پاپ آپ دریافت می کنید که 20٪ تخفیف برای اولین خرید شما به شما پیشنهاد می دهد. فروخته شد!
آیا تفاوت را میبینید؟ زمان بندی نقش مهمی در این دارد که آیا پنجره بازشو شما مشتری را دور می کند یا تصمیم او برای خرید را محکم می کند. خوشبختانه برای شما، Kadence Conversions دارای تنظیمات راهانداز خودکار است، بنابراین میتوانید زمانهای عالی را برای نمایش تبدیلهای خود تنظیم کنید.
پنجره های بازشو، اسلایدها، بنرها و موارد دیگر ایجاد کنید
با رفتن به قسمت Conversions از داشبورد wp-admin خود می توانید یک تبدیل ایجاد کنید. روی «افزودن جدید» کلیک کنید و از شما خواسته میشود که بین Popup، Drag و Banner یکی را انتخاب کنید.

سپس این گزینه را دارید که یک الگوی تبدیل از پیش ساخته شده را انتخاب کنید یا با یک بوم خالی شروع کنید.

انتخاب یک قالب از پیش ساخته شده، کشیدن و رها کردن در محتوای خود را بسیار آسان می کند. تنها با چند کلیک، می توانید آن را با سبک و استعداد خود برند کنید و آماده کار است!

محرک های راه اندازی را تنظیم کنید
Kadence Conversions پر از تنظیمات است، بنابراین شما می توانید تبدیل خود را تا آخرین جزئیات سفارشی کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، Kadence Conversions توانایی تنظیم راهاندازهای خودکار را دارد. واقعا هیچ چیز بدتر از بمباران شدن با پاپ آپ ها و اسلایدها نیست. راهاندازهای راهاندازی به شما این امکان را میدهند که بهطور استراتژیک پاپآپها و بنرها را قرار دهید تا احساس کنید هدیهای هستند که درست در زمان مناسب آمده است، نه اینکه هرزنامهها به صفحه شما سرازیر شوند. بین شش راهانداز مختلف انتخاب کنید:
- تأخیر زمانی – پس از بارگذاری صفحه توسط کاربر، مقدار مشخصی از ثانیه را اجرا کنید.
- Exit Intent – پس از حرکت ماوس کاربر به خارج از صفحه به گونهای فعال میشود که گویی قصد خروج دارد.
- فاصله پیمایش – پس از اینکه کاربر مقدار مشخصی پیکسل را در صفحه شما اسکرول کرد، فعال می شود.
- پایان محتوا – پس از اینکه کاربر به انتهای محتوای صفحه شما رسید فعال شود.
- در بارگیری – هنگامی که صفحه بارگیری می شود فعال می شود.
- پیوند سفارشی – هنگامی که کاربر روی یک پیوند سفارشی کلیک می کند فعال می شود

قدرت واقعی راهاندازهای پرتاب زمانی حاصل میشود که یک ماشه پرتاب را با شرایط شرطی ترکیب کنید. به عنوان مثال، استفاده از یک راهانداز قصد خروج با شرط آن که یک صفحه خاص (سبد خرید و/یا تسویهحساب) باشد و یک شرط برای یک محصول خاص در سبد خرید به شما امکان میدهد یک نجات رها کردن سبد خرید بسیار خاص ایجاد کنید.
فهرست مطالب

یکی دیگر از تنظیمات شگفتانگیز، امکان برنامهریزی زمانی است که تبدیلهای شما نمایش داده میشوند. فرض کنید فقط یک روز فروش دارید. می توانید تبدیل خود را طوری تنظیم کنید که در نیمه شب فعال شود و در ساعت 11:59 شب آن شب غیرفعال شود. به این ترتیب، میتوانید خواب مورد نیاز خود را داشته باشید و فروش شما با تبدیل Kadence میتواند به تنهایی عملکرد زیبایی داشته باشد.
همچنین میتوانید برنامهریزی مکرر را فعال کنید، که به شما امکان میدهد تبدیل از یک زمان خاص به زمان خاص دیگر و در روزهای خاصی از هفته را فعال کنید. برای مثال، اگر هر سهشنبه یک دستور جدید برای وبلاگ دستور پخت خود راهاندازی میکنید، به جای ایجاد یک بنر جدید برای اعلام این موضوع هر هفته، میتوانید یک بنر ایجاد کنید و تنظیم کنید که هر سهشنبه نمایش داده شود.
ردیابی تبدیل
این یک چیز است که از تبدیل ها به این امید که کار می کنند استفاده کنید، اما چه بهتر که واقعاً آنها را ردیابی کنید! مشکلی نیست. تبدیلهای کادنس میتواند در این مورد کمک کند! شما می توانید تبدیل خود را ردیابی کنید تا نه تنها تعداد بازدیدهایی را که دریافت می کنید، بلکه همچنین تعداد بازدیدکنندگانی که واقعاً تبدیل می شوند (به دنبال عملکردی که تبدیل شما پیشنهاد می کند) را مشاهده کنید. این یک راه شگفت انگیز برای کشف اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست نه کار کردن

شروع به استفاده از تبدیل های Kadence کنید
اگر از تبدیل های Kadence استفاده نمی کنید، اکنون زمان شروع است! تعطیلات نزدیک است و بازدیدکنندگان سایت شما می خواهند جوراب ساق بلند و هدایای شخصی خود را آماده کنند تا عزیزان خود را خوشحال کنند. چه راه بهتری برای تبلیغ فروش تعطیلات خود دارید؟ با خرید بسته کامل Kadence به تبدیل های Kadence دسترسی پیدا می کنید، یا می توانید آن را جداگانه خریداری کنید.