
در دنیای دیجیتال امروز، وبلاگ نویسی برای تجارت ضروری شده است. به هر حال، زمانی که شما یک وبلاگ دارید، شرکت شما 434 درصد شانس بیشتری برای رتبه بندی در موتورهای جستجو دارد و 67 درصد سرنخ های بیشتری کسب می کند. بنابراین، می دانید که به یک وبلاگ نیاز دارید. حال سوال بزرگ این است که چگونه میتوانید اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما دسترسی خود را به حداکثر میرساند؟
این مقاله اقدامات قطعی را ارائه می دهد که می توانید برای افزایش ترافیک وبلاگ به سایت خود و به حداکثر رساندن تعامل کاربر انجام دهید.

10 قدم برای افزایش ترافیک وبلاگ به سایت شما
مصرف کنندگان پیچیده تر می شوند. آنها می خواهند مارک هایی را که در آنها سرمایه گذاری می کنند، “بشناسند”.
تعامل با برند برای ایجاد کاربران وفادار بسیار مهم است و وبلاگ شما مکانی ایده آل برای تعامل معنادار است. برای به دست آوردن ترافیک بیشتر وبلاگ، باید کاربران خود را درک کنید.
چقدر کاربرانی که به آنها خدمات می دهید را می شناسید؟
1. پروفایل های کاربری ایجاد کنید
با ساختن پروفایل می توانید کاربران خود را بشناسید. مخاطبان خود را به چند دسته کوچک تقسیم کنید. برای هر بخش، یک نمایه ایجاد کنید که جزئیات کلیدی جمعیت شناختی و روانشناختی را پوشش دهد.
سن، جنسیت، درآمد، موقعیت جغرافیایی، سرگرمی ها، نقاط دردناک و الگوهای خرید را در نظر بگیرید. برای شروع این چک لیست سئو را بررسی کنید. با استفاده از نقشهبرداری سفارشی، میتوانید برای درک پسزمینه بخشهای خود دقیقتر شوید.
2. مطالب مرتبط بنویسید
شما قبلاً از علایق عمیق تر مخاطبان کاربر خود مطلع هستید. سپس محتوایی بنویسید که آنها را درگیر کند.
اگر محتوایی را در مورد موضوعی بنویسید که در آن به عنوان یک مرجع شناخته می شوید، کاربران شما بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات عمیق مرتبط، به موقع و مطابق با پیشنهاد برند شما ارائه می دهید.
قبل از شروع نوشتن، در نظر بگیرید که آیا محتوای طولانی را ترجیح می دهید یا کوتاه. سپس، نویسنده ای را بیاورید تا پیام را به صورت یکپارچه با صدای برند شما منتقل کند.
3. از کلمات کلیدی استفاده کنید
در محتوایی که می نویسید، می خواهید کلمات کلیدی را با دقت ادغام کنید. با انجام این کار، بهینهسازی موتور جستجوی خود را بهبود میبخشید و کاربران میتوانند هنگام جستجوی آنلاین شما را راحتتر پیدا کنند.
گاهی اوقات کسب رتبه بالای گوگل برای یک پست وبلاگ می تواند یک چالش باشد. اما اگر جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید، شانس بیشتری برای بهبود رتبه خود دارید. تحقیقات شما می تواند به شما کمک کند تا عباراتی را از صنعت خود شناسایی کنید که کاربران قبلاً به دنبال آن هستند. به نوبه خود، موضوعات جدیدی را برای نوشتن یاد می گیرید و بینشی در مورد چگونگی پیشی گرفتن از رقبا کسب می کنید. باز هم، این چک لیست سئو می تواند به شما در شروع کار کمک کند.
4. یک تقویم محتوا ایجاد کنید
ساختن یک وبلاگ موفق نیازمند تلاش متمرکز در طول زمان است. پست های وبلاگ پراکنده باعث ایجاد تعامل یا رتبه بندی موتورهای جستجو نمی شود. استفاده از یک تقویم محتوا می تواند به شما کمک کند به روز و به موقع بمانید.
به عنوان یک هدف آسان، با انتشار دو مقاله در هفته شروع کنید. همانطور که وبلاگ شما شتاب بیشتری می گیرد، ممکن است مناسب بدانید که زمان بیشتری را به کارکنان تعمیر و نگهداری وبلاگ خود اختصاص دهید، که این فرصت را به شما می دهد تا نرخ ارسال خود را افزایش دهید.
تقویم شما فهرستی همراه با تاریخ انتشار است که موضوعاتی را که برای هر مقاله روی آنها تمرکز خواهید کرد، مشخص می کند. فهرست موضوعات شما بر اساس تحقیقات کلیدواژه ای است که قبلا انجام داده اید.
هنگامی که تقویم محتوای خود را توسعه می دهید، آن کلمات کلیدی را به بازاریابی محتوای ارزشمند تبدیل می کنید که در بین مصرف کنندگان شما طنین انداز می شود.
5. کلیک روی مقالات ایجاد کنید
اکنون که می دانید چگونه در جستجو ظاهر شوید و در مورد چه موضوعاتی بنویسید، وقت آن است که به این فکر کنید که واقعاً چه چیزی باعث می شود کسی روی پیوند کلیک کند.
نرخ کلیک مقاله شما تا حد زیادی به میزان خوب نوشتن یک عنوان بستگی دارد. فقط با چند کلمه، شما باید یک واکنش احساسی را برانگیزید و کاربر را تحت تاثیر قرار دهید تا باور کند آنچه شما برای گفتن دارید ارزش ارائه می دهد.
برای مقالههایی که پتانسیل بالایی برای ایجاد تبدیلهای فروش دارند، ممکن است بخواهید با ابزاری مانند تبدیلهای Kadence روی تبلیغ مقاله سرمایهگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که یک فراخوان روشن برای اقدام دارید و به وعده آن عمل کنید.
Kadence Conversions تنها ابزار مسدودکننده وردپرس بدون کد برای ایجاد پاپ آپ های سبک وزن، بنرهای فروش و اسلایدهایی است که بازدیدکنندگان سایت را به پیشنهادات شما متصل می کند. با تبدیلهای Kadence، میتوانید با پنجرههای بازشوی فوری رشد درآمد را افزایش دهید و با بازشوهای رها کردن سبد خرید از فروش از دست رفته جلوگیری کنید. میتوانید فهرست ایمیلهای خود را با پاداشهای انحصاری افزایش دهید تا نشان دهید چه زمانی مشتریان احتمالی شما آماده تبدیل هستند. و میتوانید با پیامها، پیشنهادهای فروش یا توصیههایی که رفتار خاص آنها را هدف قرار میدهد، با بازدیدکنندگان تماس بگیرید.
6. لینک های داخلی
هنگامی که خواننده با محتوای مقاله شما درگیر شد، می توانید با استفاده از پیوندهای داخلی آن شتاب را حفظ کنید. برخی از محتوای مقاله شما به موضوعات دیگری که قبلاً در مورد آنها نوشته اید مربوط می شود. قدرت خود را در ذهن کاربران خود با دادن فرصت ادامه یادگیری به آنها ارتقا دهید. در هر مقاله جدیدی که می نویسید، حداقل یک پیوند به مقاله قبلی – که پیوند داخلی شماست – قرار دهید. این نه تنها برای کاربر مفید است، بلکه یک تاکتیک ارزشمند سئو است.
با گنجاندن پیوندهای داخلی، گوگل شروع به درک رابطه بین مقالات مختلف می کند. به نوبه خود، گوگل نیز وبلاگ شما را به عنوان منبع معتبرتری برای این محتوا می بیند و ممکن است رتبه شما بیشتر افزایش یابد. همچنین از بازدیدهای بیشتر صفحه و کاهش نرخ پرش بهره خواهید برد.
7. علاقه بصری را اضافه کنید
مغز انسان به رنگ ها و تصاویر واکنش نشان می دهد. یک نمودار یا نمودار می تواند داده های کاربر را تسهیل کند. عکس احساسی را برمی انگیزد. و اینفوگرافیک ها پاسخی برای گرد هم آوردن همه آن ها هستند – رنگ، داده ها، حقایق و تصاویر. محبوبیت ویدیوها نیز افزایش یافته است زیرا ما شاهد ظهور پلتفرم هایی مانند TikTok و Facebook Reels بوده ایم.
نه تنها این، بلکه از آنجایی که یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان است، مقاله شما می تواند به لطف محتوای ویدیویی کمی دسترسی خود را افزایش دهد. همانطور که مقالات خود را توسعه می دهید، به این فکر کنید که چه عناصری برای افزودن علاقه بصری و جذب بیشتر خوانندگان خود نیاز دارید.
8. تجربه کاربری بهتر
شما اکنون با موفقیت برای مقالات خود سرنخ ایجاد کرده اید. اما آیا آنها برمی گردند؟
متأسفانه بین 70 تا 96 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت هرگز به سایت شما باز نمی گردند. اما این آمار ترسناک در مورد شما صدق نمی کند.
هنگامی که زمان بارگذاری را کاهش می دهید، بهینه سازی موبایل را بهبود می بخشید و قالب های بصری صفحه وب را حفظ می کنید، کاربران شما می توانند راحت تر در سایت شما حرکت کنند. به نوبه خود، آنها به احتمال زیاد یک بازدید کننده مکرر خواهند بود.
9. حفظ لینک های کاربر
همچنین میتوانید با جذب مشتریانی که قبلاً جذب کردهاید، الهام بخش بازدیدهای مکرر باشید. به عنوان مثال، از صفحات فرود خود به عنوان مرکزی استفاده کنید که به کاربران امکان می دهد در وبلاگ شما مشترک شوند، در خبرنامه ها ثبت نام کنند و در رسانه های اجتماعی دنبال کنند.
یکی از بهترین راه ها برای شروع، ایجاد یک لیست ایمیل است که به شما امکان ارتباط مستقیم با کاربرانتان را می دهد. می توانید از یک ابزار فرم ساده برای درج محتوای بلوک و استایل دادن به آن استفاده کنید. سپس در پایان مقالههای خود یک درخواست برای خواننده اضافه کنید تا فرم را پر کند تا بتوانید آدرس ایمیل او را ثبت کنید.
بعداً میتوانید از تکههای مقاله چند منظوره برای ایجاد یک خبرنامه استفاده کنید. با استفاده از پلتفرمی مانند Constant Contact، یک خبرنامه ماهانه ارسال کنید و کاربران را ترغیب کنید تا برای مقالات کامل منتشر شده جدید در این ماه به سایت بازگردند.
در مورد رسانه های اجتماعی، این مکان دیگری برای محتوای چند منظوره است. با استفاده از یک افزونه وردپرس، میتوانید گردش کار را خودکار کنید تا به شما کمک کند محتوای وبلاگ خود را مستقیماً در توییتر یا فیس بوک ارسال کنید.
همچنین می توانید دکمه های اشتراک گذاری را در وبلاگ خود قرار دهید تا خوانندگان بتوانند مقالات خود را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند. به طور مشابه، وبلاگ شما میتواند نمادهایی داشته باشد که به پلتفرمهای رسانههای اجتماعی شما منتهی میشوند و دوباره راه دیگری را برای کاربران شما فراهم میکند تا شما را دنبال کنند.
10. تعاملات و ارجاعات
گفتگوی امروز باید دو طرفه باشد. مصرف کنندگان از برندها می خواهند که از اظهار نظر علیه آنها خودداری کنند. می خواهید در گفتگو شرکت کنید در پایان پست وبلاگ خود، فضایی را برای افراد بگذارید تا نظرات، سؤالات و بازخورد خود را اضافه کنند.
و حتما به این اظهارات پاسخ دهید. برخی تحقیقات حتی نشان میدهند که پستهای وبلاگ با مشارکت فعال جامعه از رفتار ترجیحی Google برخوردار میشوند.
به یاد داشته باشید که محتوا را با دقت تعدیل کنید. در صورت ظاهر شدن تعداد زیادی نظرات اسپم، وبلاگ شما ممکن است جریمه شود. شما باید محتوای معتبر و تولید شده توسط کاربر را ارسال کنید. و در حالی که در حال تماشا هستید، مراقب نظرات مثبت و منفی باشید. شما می خواهید به نظرات منفی به سرعت پاسخ دهید. شفاف پاسخ دهید تا مخاطبان شما بتوانند خدمات سریع مشتری را ببینند.
در مورد نظرات مثبت، راهی برای به اشتراک گذاشتن آنها پیدا کنید. ارجاعها میتوانند راه طولانی در جلب اعتماد و ایجاد مشتریان وفادار جدید داشته باشند. حتی می توانید مستقیماً ارجاعات را با فرم ها جمع آوری کنید. و برای نمایش توصیفات در سایت خود، بلوک توصیفات را بررسی کنید. توصیفات شگفت انگیزی را که با یک بلوک انعطاف پذیر و آسان برای استفاده به دست آورده اید به نمایش بگذارید.
ساختن یک وبلاگ بهتر
جذب ترافیک به وبلاگ شما – و وب سایت شما – هنری است که کارشناسان دهه هاست آن را کامل کرده اند. اکنون می توانید با مراجعه به وبلاگ کادنس به مشاوره کارشناسان صنعت اعتماد کنید. نه تنها پشتیبانی مستمری برای کمک به رشد حضور آنلاین خود پیدا خواهید کرد، بلکه نگاهی اجمالی نیز خواهید داشت که چگونه ابزارهای ارائه شده توسط Kadence WP باعث میشود کسبوکارها بهترین تجربه کاربری را بدون برنامهنویسی بکاند گسترده ایجاد کنند.
امروز شروع کنید! با اقداماتی که در این مقاله آمده است، ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید و به کسب و کار خود کمک کنید.
سایت خود را با Kadence رشد دهید
پکیج کامل Kadence همه چیزهایی را که برای تقویت سایت خود برای استفاده از آخرین روندهای طراحی وب نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.