

وقتی یک مشتری بالقوه جدید محصولات و/یا خدمات شما را بررسی می کند، به وب سایت شما نگاه می کند. و برخی از عناصر کلیدی سایت شما وجود دارد که هر آنچه را که باید در مورد برند شما بدانند به آنها می گوید. درست مانند یک ویترین فروشگاه فیزیکی یا ساختمان اداری، وب سایت شما اولین تاثیری است که بر شخصی تازه وارد در کسب و کارتان می گذارید. این باید اعتماد، اقتدار و تخصص را در جایگاه شما منتقل کند. اعتماد فقط یک عنصر خوش نام تجاری شما نیست، بلکه در قلب ایجاد روابط وفادار با مشتری و در نهایت موفقیت برند شما قرار دارد.
بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما اعتماد ایجاد می کند؟ در اینجا 10 عنصر مهمی که وب سایت شما باید داشته باشد وجود دارد تا به دنیا بگوید که در ساختن برند و تجارت خود جدی هستید. ما حتی نکاتی را اضافه کردهایم تا بتوانید مطمئن شوید که چگونه از ویژگیهای Kadence برای کمک به ایجاد برند وبسایت خود استفاده کنید.
طراحی حرفه ای
اولین برداشت مهم است. طراحی تمیز، مدرن و حرفه ای فورا حسی از اعتبار را منتقل می کند. وبسایتهای قدیمی، به هم ریخته یا ناوبری دشوار میتوانند باعث شوند که مصرفکنندگان مشروعیت برند را زیر سؤال ببرند. اگر بودجه ای برای طراحی حرفه ای ندارید، قالب های Kadence Starter به شما شروعی سریع برای ساختن یک وب سایت حرفه ای با ظاهر و احساس تمیز می دهد. همچنین میتوانید از عناصر جدید کتابخانه طراحی Kadence برای ایجاد حوزههای محتوای ساده و مؤثر استفاده کنید که برند شما را به نمایش بگذارد.

کپی واضح و مختصر
وضوح و دقت در کپی وب سایت شما نشان دهنده احترام به زمان و هوش کاربر است. از اصطلاحات تخصصی اجتناب کنید و زبان خود را ساده و واضح نگه دارید. به وضوح توضیح دهید که چگونه محصول یا خدمات شما مشکلات مشتریان بالقوه شما را حل می کند. در مورد اینکه چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چگونه می توانید به بازدید کننده خود کمک کنید، مشخص باشید. به وضوح به هر گونه اعتراض یا ترس احتمالی که ممکن است مشتری بالقوه در مورد محصول یا خدمات شما داشته باشد، از جمله هرگونه سؤال در مورد اعتماد به شرکت شما پاسخ دهید.
در مورد کارهایی که برای مشتریان بالقوه خود انجام می دهید و اینکه چگونه می توانند از تجارت با شما ارزش کسب کنند، شفاف باشید. اگر یک کسب و کار ارزش پیشنهادی واضحی نداشته باشد، درک اینکه چه چیزی آن را از رقبا متمایز می کند دشوار است.
اطلاعات تماس شفاف
آدرس فیزیکی، شماره تلفن و آدرس ایمیل می تواند اعتبار را تا حد زیادی افزایش دهد. ارائه چندین گزینه تماس نشان می دهد که شما باز، در دسترس و آماده پاسخگویی به سوالات یا نگرانی ها هستید. اگر کسب و کار شما یک مکان فیزیکی است، از بلوک نقشه گوگل Kadence استفاده کنید تا نشان دهید دقیقاً کجای کسب و کار شما قرار دارد. وبسایتهای بدون اطلاعات تماس واضح میتوانند برای بازدیدکنندگان جدید مشکوک به نظر برسند، در حالی که مکان و اطلاعات تماس واضح هنگام برقراری ارتباط با مشتری احتمالی که قبلاً هرگز با شرکت شما کار نکرده است، قابل اعتماد است.
از یک آدرس ایمیل با برند دامنه استفاده کنید. اگرچه حساب ایمیل جیمیل یا یاهو شما ممکن است راحت باشد، از یک آدرس ایمیل مارک دار مانند نام خود استفاده کنید [at] yourdomain.com. این به مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما در مورد برند و تجارت خود جدی هستید.

تمهیدات امنیتی
نقض داده ها یک مشکل جدی برای کاربران آنلاین است. با پیاده سازی پروتکل های HTTPS، نمایش نشان های امنیتی و ارائه یک خط مشی رازداری واضح، تعهد خود را به امنیت نشان دهید. توضیح اینکه چقدر امنیت برای مشتریان شما اهمیت دارد و راه روشنی برای محققان امنیتی ارائه دهید تا در صورت یافتن مشکل در وب سایت یا سایر سیستم ها با شما تماس بگیرند نیز مفید است.
استفاده از محصولی مانند iThemes Security Pro به شما امکان ارائه رمزهای عبور به عنوان روش احراز هویت ورود به سیستم را میدهد و به کاربران خود نشان میدهد که از فناوریهای امنیتی جدید آگاه هستید و پس از در دسترس قرار گرفتن آنها را پیادهسازی میکنید. این به بازدیدکنندگان سایت دلیل دیگری برای اعتماد به کسب و کار شما می دهد.
مهم است که اطمینان حاصل کنید که سایت شما در برابر حملات مخرب محافظت می شود. هیچ چیز بیشتر از دیدن هشدارهای بدافزار هنگام بازدید از سایت خود، اعتماد را از بین نمی برد. با اعمال به روز رسانی در صورت نیاز و نظارت بر امنیت سایت خود، امنیت را در اولویت قرار دهید.
اثبات اجتماعی
توصیفات، بررسی ها و مطالعات موردی نتایج شما را نشان می دهد و اعتبار را افزایش می دهد. مطمئن شوید که آنها معتبر هستند و به طور مرتب به روز می شوند. همچنین، برای اعتبار بیشتر، توصیه ها را به سایت های بررسی شخص ثالث پیوند دهید. افزودن پیوندها به حسابهای رسانههای اجتماعی که به طور فعال حفظ میشوند، شهرت برند شما را نیز بهبود میبخشد. از ویژگی های نماد رسانه های اجتماعی در تم Kadence استفاده کنید و حتی این نمادهای اجتماعی را به سربرگ یا پاورقی خود اضافه کنید. اگر یک شبکه اجتماعی غیرمعمول دارید، حتی می توانید آیکون های شبکه های اجتماعی سفارشی را اضافه کنید.
Kadence تعدادی بلوک ساختمانی را برای کمک به شما در ایجاد اثبات اجتماعی ارائه می دهد. بلوک گواهی به شما کمک می کند تا توصیفات چشم نوازی ایجاد کنید، و ادغام Kadence از پیوندها و نمادهای اجتماعی، ارائه اثبات اجتماعی شما را آسان تر از همیشه می کند. علاوه بر این، کتابخانه طراحی جدید تعدادی مدل “مزرعه لوگو” دارد که می توانید از آنها برای نشان دادن نحوه شناسایی برند شما توسط سایر برندهای معتبر استفاده کنید.
اگر کسبوکاری در رسانههای اجتماعی حضور نداشته باشد یا طرفداران بسیار کمی داشته باشد، این میتواند یک پرچم قرمز باشد. اگر تازه شروع به کار کرده اید، از دوستان و خانواده بخواهید که با فالو یا لایک به شما کمک کنند. همچنین، همانطور که رشد میکنید و سرنخهای جدید شروع به تعامل با شما در رسانههای اجتماعی میکنند یا در مورد پستها یا ویدیوهای وبلاگ اظهار نظر میکنند، از آنها برای وقت گذاشتن برای تعامل تشکر کنید. در بسیاری از شبکه های اجتماعی، وقت گذاشتن برای تعامل با مخاطبان می تواند نشان دهد که شما در مورد محتوای خود جدی هستید و نشان دهنده عملکرد بهتر در الگوریتم های رسانه های اجتماعی است.
اگر کسبوکار شما در سایتهای بررسی نظراتی دارد، به آن نظرات پاسخ دهید و از مشتریان راضی به خاطر وقت گذاشتن برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان تشکر کنید. اگر نظر بدی دریافت کردید، سعی کنید در صورت امکان توسط بازبین انجام دهید.
اگر این امکان پذیر نیست، برای بازخورد قدردان باشید، اما توجه خود را به سایر مشتریان معطوف کنید. کسب و کار شما ممکن است برای همه مناسب نباشد. در رویداد اخیر Kadence Amplify، آدریان توبی از Groundhogg.io توصیه های خوبی در مورد تبدیل نقدهای بد به خوب ارائه کرد.

محتوای با کیفیت بالا
با ظهور محتوای AI تولیدی، مهم است که از بسته محتوای عمومی متمایز شوید. در حالی که ما فکر می کنیم هوش مصنوعی ابزار عالی است و باید از آن استفاده کنید، مطمئن شوید که محتوایی را نیز اضافه می کنید که تخصص، تجربه، اقتدار و قابل اعتماد بودن شما را بیشتر نشان می دهد. اینها چیزهایی هستند که بازدیدکنندگان جدید سایت به دنبال آن هستند و آنچه گوگل به ما می گوید محتوای ما را در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.
اگر از هوش مصنوعی برای محتوا استفاده می کنید، تجربه، افکار و تخصص خود را اضافه کنید تا محتوا برجسته شود. به نظر من، وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد محتوای باکیفیت است که به بازدیدکنندگان سایت شما بینشی از کسب و کار، محصولات و خدمات شما می دهد. وقتی با صدای خودتان نوشته می شود، تبدیل به محتوایی می شود که برجسته می شود. (توجه: این پست وبلاگ توسط هوش مصنوعی شروع شده است، اما من افکار و چیزهای خودم را اضافه کرده ام که هوش مصنوعی هرگز نتوانسته باشد تا مطمئن شوم که مختص Kadence است!)
صفحه درباره ما
صفحه درباره ما فرصتی برای نمایش داستان، ماموریت، ارزش ها و تیم برند شما فراهم می کند. نشان دادن جنبه انسانی برند شما می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا احساس ارتباط و اعتماد بیشتری داشته باشند. اگر به خوبی نوشته شده باشد، مشخص می کند که شما چه کسی هستید، چه چیزی را مطرح می کنید، و به یک بازدیدکننده جدید از سایت شما یک نمای کلی از اینکه چه کسی کسب و کار را اداره می کند، ارزش های شما و آنچه به مشتریان ارائه می دهید، ارائه می دهد.
مشتریان بازگشتی احتمالا هرگز از صفحه درباره ما بازدید نخواهند کرد، اما زمانی که میخواهید پل ارتباطی با مشتریان جدید ایجاد کنید، صفحه درباره ما یک عنصر مهم برای ایجاد اعتماد است.
قیمت و تحویل مشخص است
کاملاً مشخص کنید که بازدیدکنندگان سایت شما با کلیک روی “اکنون خرید” در سایت شما چه چیزی را دریافت می کنند. از جداول قیمت گذاری برای تفاوت قیمت بین چند پیشنهاد استفاده کنید و مطمئن شوید که خریداران می دانند دریافت محصول و خدمات شما چگونه کار می کند. اگر میخواهید تسویهحسابهای متروکه را کاهش دهید و روابط با مشتری را تقویت کنید، مطمئن شوید که پیشنهاد شما واضح است.
اگر یک محصول فیزیکی ارسال می کنید و هزینه های ارسال اضافی به مشتری شما منتقل می شود، مطمئن شوید که این هزینه ها را از قبل توضیح داده اید. اگر محصول شما یک اشتراک با تمدید است، توضیح دهید که این تمدید چگونه برای مشتری کار می کند.
Kadence Shop Kit ابزاری شگفتانگیز است که میتواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که پیادهسازی WooCommerce شما برای تجربهای سفارشی شده است که مشتریان شما را در جایی که هستند ملاقات میکند. سعی کنید یک سایت نمونه را با کیت فروشگاه Kadence بچرخانید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

پاک کردن تماس برای اقدام (CTA)
گام بعدی را برای بازدیدکنندگان آسان کنید، چه خرید، اشتراک در خبرنامه یا تماس با شما. CTAهای واضح و قانع کننده کاربران را از طریق وب سایت شما و به یک راه حل راهنمایی می کند. اگر یک کسب و کار قیمت ها یا هزینه های خود را به وضوح بیان نمی کند، می تواند نشانه ای از عدم اعتماد آن باشد.
هر صفحه فرصتی است برای تعمیق روابط با مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به طرفداران برند شما. در پایان هر پست وبلاگ، صفحه محصول یا سند راهنما، قدم بعدی در سفر مشتری خود را در نظر بگیرید. آیا خرید محصول جدید است؟ آیا من یک بررسی بگذارم؟ آیا برای تماس یا شاید مشترک شدن در یک خبرنامه است؟ فراخوان برای اقدام را واضح و آسان کنید. (شما فراخوان ما را برای اقدام در انتهای این پست وبلاگ خواهید یافت.)
برندسازی ثابت
ثبات در تصاویر، لحن صدا و پیام شما در تمام صفحات تضمین می کند که برند شما قابل تشخیص و قابل اعتماد است. ثبات می تواند اعتماد ایجاد کند، در حالی که ناسازگاری می تواند بازدیدکنندگان را گیج و منصرف کند. آیا آنها هنوز در همان وب سایت برند هستند؟ آیا آنها هدایت می شوند؟ آیا کسب و کار به هیچ وجه تغییر کرده است؟
پالت رنگی Kadence تنظیم رنگهای برند را برای ثبات آسانتر از همیشه میکند و سازنده سرصفحه و پاورقی ثابت ایجاد یک طرح منسجم برای سایت شما را آسان میکند.
تمام ساختن برند، اعتمادسازی است
در نتیجه، اعتماد یک عنصر اساسی برای وفاداری مشتری و شهرت برند است. وقتی مردم به برند شما اعتماد می کنند، به دوستان خود می گویند. آنها به مشتریان بازگشتی تبدیل می شوند. ایجاد اعتماد یکی از فعالیت های اصلی هر کمپین بازاریابی است.
با سرمایه گذاری زمان و منابع روی این ده عنصر، می توانید وب سایتی ایجاد کنید که نه تنها بازدیدکنندگان را جذب کند، بلکه آنها را به مشتریان قابل اعتماد و مدافعان برند شما تبدیل کند.