5 راه برای ایجاد صفحه محصول بهتر با کیت فروشگاه

5 راه برای ایجاد صفحه محصول بهتر با کیت فروشگاه

با انتشار Kadence Shop Kit 2.0، صاحبان سایت WooCommerce در سراسر جهان شروع به ایجاد صفحات محصول موثرتر با استفاده از ابزارهای موجود در این افزونه خلاقانه کرده اند.

در خلال اجلاس صفحه ساز اخیر، بن ریتنر، بنیانگذار Kadence، مروری بر این داشت که چرا صفحه محصول برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان برند بسیار مهم است. این ویدیو هم اکنون در کانال یوتیوب ما موجود است و در زیر تعبیه شده است.

اگر به تازگی کار با Kadence Shop Kit را شروع کرده اید، ممکن است از خود بپرسید که کدام بخش ها را باید در صفحات محصول خود سفارشی سازی کنید. اگر به تازگی با Kadence Shop Kit شروع کرده‌اید، می‌خواهیم چند گام سریع و عملی به شما ارائه دهیم که استراتژی‌هایی را که می‌توانید برای قدرتمندتر کردن صفحات محصول WooCommerce خود استفاده کنید برجسته می‌کند. ما بهترین نکات خود را به همراه برخی از سایت‌هایی که محصولات تجارت الکترونیک را به خوبی برای الهام گرفتن به نمایش می‌گذارند، گنجانده‌ایم.

1. پیمایش خود را با پیام های واضح و مختصر استراتژی کنید

یکی از استراتژی های موثر طراحی صفحه این است که “صفحه اول” سایت شما (یعنی چیزی که بلافاصله در بارگذاری صفحه نشان داده می شود) حاوی همه چیزهایی باشد که مشتری شما قبل از خرید باید بداند. در این فضا، شما فقط چند لحظه فرصت دارید تا توجه مشتریان بالقوه خود را به خود جلب کنید، بنابراین باید پیشنهاد خود را تا حد ممکن آسان کنید. به وضوح نشان دهید که مخاطبان شما با خرید محصول شما چه چیزی به دست خواهند آورد. در بالاترین سطح، آن را واضح بیان کنید، و سپس از بقیه صفحه برای پشتیبانی از آن پیام با شواهدی استفاده کنید، خواه این پیام‌ها شامل توصیفات، داده‌های آزمایشی که کارایی را مشخص می‌کنند، یا جزئیات فنی، اندازه‌گیری‌ها و غیره. داده های پیچیده تری را در پایین صفحه ارائه دهید.

Love Hair در برجسته کردن مزایای محصولات خود کار بسیار خوبی انجام می دهد. عکس‌های محصول به‌خوبی، از جمله ویدیو، محصول را در یک تجربه همه‌جانبه به نمایش می‌گذارند. هنگامی که کاربر به پایین پیمایش می کند، یک توصیه جسور و آسان برای خواندن نمایش داده می شود و به صورت رنگی برجسته می شود، حقایق TL;DR خرید به صورت آکاردئونی در دسترس هستند، و توصیه های گروه بندی شده در پایین صفحه در دسترس هستند.

Kettle & Fire سایت دیگری است که خریدهای مبتنی بر اشتراک را انجام می دهد و درک پیشنهاد را بسیار آسان می کند. در بالای قسمت قابل مشاهده صفحه، همه چیزهایی را که برای کلیک بر روی خرید اکنون نیاز دارید، با اطلاعات بیشتر در حین حرکت کاربر به پایین در اختیار دارید.

2. روی یک هدف در هر صفحه تمرکز کنید

WooCommerce برای تمرکز بر روی یک محصول در هر صفحه طراحی شده است، اما صاحبان فروشگاه ممکن است دلایلی برای فروش بسیاری از محصولات با هم داشته باشند. هر صفحه باید فقط یک تماس برای اقدام داشته باشد و آن اقدام باید خرید محصول شما باشد.

اگر یک صفحه فرود دارید که هدف آن جذب شخصی برای پیوستن به لیست پستی شماست، وسوسه نشوید که چند تماس برای اقدام در آن صفحه اضافه کنید. اگر هدف آن صفحه فرود خاص این است، می توانید یک پیوند ایمیل جدید به دست آورید. همیشه می توانید رابطه را تقویت کنید و بعداً فروش را انجام دهید.

در طراحی یک سفر برای مشتریان خود بسیار دقیق باشید. به یاد داشته باشید، اگر آنها به صفحه محصول شما نگاه می کنند، قبلاً مراحل یادگیری و ارزیابی سفر خریدار را پشت سر گذاشته اند. آنها اکنون خرید را ارزیابی می کنند، به آن لاستیک ها ضربه می زنند، و این وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال است که به آنها کمک کنید تا اقدام کنند و فروش را ببندند.

تمرکز اصلی صفحه محصول شما این است که آنها را وادار کنید تا گام بعدی در افزودن یک محصول به سبد خرید خود را برای آماده شدن برای پرداخت انجام دهند.

3. دکمه خرید را بهینه کنید

دعوت به اقدام مهمترین عنصر صفحه شما خواهد بود. مطمئن شوید که جلو و وسط، روشن و پیدا کردن آن آسان است. یک افکت شناور که وقتی یک بازدیدکننده روی دکمه قرار می‌گیرد، دکمه را متحرک می‌کند و یک نشانه بصری برای انجام عمل می‌دهد. مطمئن شوید که متن «اکنون بخر» یا «افزودن به سبد خرید» واضح و مختصر است، سعی نکنید خیلی هوشمندانه باشید.

با این حال، اگر به درستی انجام شود، یک دکمه خرید هوشمند می تواند توجه را به محصول شما جلب کند.

مونتانا هادسون با یک دکمه خرید که می گوید “من آن را می خواهم” کار هوشمندانه ای انجام می دهد. چرا بله ممنون دارم انجامش می دهم!

البته هر نوع ترفندی باید با کمی آزمایش انجام شود. از ابزارهایی مانند Optimizely برای انجام تست A/B استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تماس برای اقدام شما برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بهینه شده است.

4. متن توضیحات محصول را به راحتی مرور کنید

آیا این طعنه آمیز نیست که ما با اینترنت به عنوان یک بازار جستجوی متنی بزرگ شده ایم، و با این حال وقتی بازدیدکنندگان سایت در صفحه شما قرار می گیرند، علاقه بیشتری به مرور دارند؟ روی هدف خود از ملاقات با مشتریان در جایی که هستند متمرکز بمانید.

کپی خود را محکم نگه دارید. پاراگراف ها را به 3 جمله یا کمتر محدود کنید. از فونت هایی استفاده کنید که به کپی تعریف می دهند و به راحتی قابل مشاهده هستند.

و کپی خود را ارزش خواندن داشته باشید.

پو پوری از متن به خوبی استفاده می کند تا توضیحات محصول را برای خواندن موضوعی تابو سرگرم کننده کند. بیا، می دانیم که می خواهی آن را بخوانی.

5. از عکاسی با کیفیت بالا استفاده کنید

هنگامی که محصولاتی را برای فروش ارائه می دهید، سعی می کنید یک تجربه قانع کننده برای بازدیدکنندگان سایت خود ایجاد کنید. با انجام این کار، زمانی که مالک محصول شما هستند، احتمال بیشتری وجود دارد که خود را با مشکلی حل شده یا هویتی افزایش یافته تصور کنند. توجه به کیفیت تجربه های عکاسی و فیلمبرداری از ضروریات است. خوشبختانه، عکاسی با تلفن همراه تقریباً به خوبی عکاسی حرفه ای است، اما دانستن نحوه ایجاد یک عکس عالی ممکن است به یک حرفه ای نیاز داشته باشد.

با این حال، این سرمایه گذاری ارزش آن را دارد که عکس های فریبنده ای را در صفحه محصول خود مشاهده کنید.

اگر انواع محصول دارید، مطمئن شوید که آن گونه های محصول را در عکاسی نیز دارید، چیزی که Shop Kit می تواند به شما در اجرای آن کمک کند.

Rent the Runway با عکاسی کار بسیار خوبی انجام می دهد. مجبورند. بازدیدکنندگان سایت به دنبال ظاهری عالی برای یک رویداد مهم هستند و جایی برای خطا وجود ندارد. عکاسی محصول باید برنده شود.

پس قهوه دوست داری شما می دانید که در شیشه شما چگونه به نظر می رسد. قهوه بطری آبی با عکاسی منحصر به فرد و زیبا از قهوه که فراتر از فنجان قهوه بخارپز ساده است، کار فوق العاده ای انجام می دهد. این عکاسی آرزومند، مراسم صبحگاهی خرد کردن را به ذهن خریداران ارتقا می دهد.

با صفحات محصول خود چه خواهید کرد؟

کیت فروشگاه Kadence صفحه محصول را باز می کند. با الگوهای از پیش ساخته شده برای کمک به شما در طرح‌بندی محصول نوآورانه که مزایای محصولات شما را برجسته می‌کند، شروع با طرح‌بندی محصولات جدید آسان‌تر از همیشه است.

کیت فروشگاه Kadence بخش مهمی از بسته کامل Kadence است. بسته کامل شامل همه چیزهایی است که Kadence ارائه می دهد، از جمله تبدیل های Kadence برای پاپ آپ ها، اسلایدرها و بنرهای موثر، Kadence Cloud برای به اشتراک گذاری کتابخانه های طراحی در چندین سایت، و البته Kadence Theme Pro و Kadence Blocks Pro تا بتوانید به طور موثر از محتوای پویا، مشروط استفاده کنید. نمایش و خیلی بیشتر.

بسته کامل Kadence را دریافت کنید

آیا از کیت فروشگاه Kadence استفاده می کنید؟ تجربیات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید و به ما اطلاع دهید که در کجا می توانیم صفحات محصول شما را برای الهام گرفتن ببینیم!