
طراحان در حال بیدار شدن با سبک های بزرگ و جسورانه با عناصر طراحی وب سایت مدرن هستند که توجه را می طلبد. ما در این ماه از کاربردهای متنوع جنبههای پررنگ استفاده میکنیم تا به طراحی کمک کنیم تا از برخی از گرایشهای بیصدا به چیزهایی که قطعاً میخواهید بررسی کنید، برگردد.
در اینجا پنج روند عالی برای بررسی این ماه وجود دارد:
1. با ناوبری جانبی آزمایش کنید

ناوبری کناری یکی از آن گرایشهای طراحی پیچیده است که بسیار شبیه بهار میآید و میرود – مانند شیر وارد میشود و مانند بره بیرون میآید. تمایل دارد در چند طرح زیبا به خوبی از آن استفاده شود و محبوبیت پیدا کند، سپس به یاد می آوریم که استفاده از آن چقدر دشوار است و روند دوباره به سرعت محو می شود.
شما می توانید این روند را عملی کنید، اما با زیبایی شناسی مناسب، مانند مثال بالا از AnnaPurna. ناوبری جانبی زمانی بهترین کار را انجام می دهد که چیز دیگری در راه نباشد و کلمات بزرگ و متمرکز باشند.
در اینجا یک ترفند دیگر برای کارآمد کردن آن وجود دارد – کلمات معمولاً باید تقریباً به همان اندازه باشند یا همانطور که در نظر گرفته شده است مرتب شوند. جایگزین کردن برچسبهای بلند و کوتاه در ناوبری جانبی میتواند حواستان را پرت کند و کار با آنها دشوار باشد.
2. گرافیک و عکس را مخلوط کنید

با استفاده از عناصر گرافیکی در فضاهای ثبت شده در تصاویر، عکاسی خود را بیشتر انجام دهید. این می تواند رنگ و کمی جذابیت بصری اضافی را به تصاویر اضافه کند که ممکن است برای اجرای طرح به تنهایی کافی نباشد.
در مثال راهاندازی OPP در بالا، اشکال (حروف جزئی) در رنگهای روشن و مارکدار به ایجاد تأکید بیشتر بر روی تصویر کمک میکنند و کاربر را در طراحی سوق میدهند. چشمان شما تقریباً در سراسر صفحه حرکت می کنند تا حروف را از چپ به راست دنبال کنند، حتی اگر چیزی برای خواندن وجود نداشته باشد.
اشکال روشن همچنین به افزودن کیفیت برند بیشتر به تصویر و ادغام آن با بقیه طراحی کمک می کند.
در حالی که این تصویر از حروف برای گرافیک استفاده می کند، تقریباً هر شکلی می تواند به همان اندازه مؤثر باشد. از عناصر گرافیکی استفاده کنید که شکل لوگوی شما یا اشکالی را که در سایر عناصر برند استفاده می کنید، تقلید می کند.
3. روی برندسازی تکیه کنید

Wise اخیراً به نام و طرح رنگ متفاوتی تغییر نام داده است و طراحی سایت آنها برای برجسته کردن این تغییر بزرگ و جسورانه است.
اگر یک برند قوی دارید – یا فقط میخواهید بر برند تأکید کنید – با لوگو، رنگ برند یا تصاویر، راه خوبی برای کمک به ایجاد ارتباط بصری بهتر است. این طراحی بسیار ساده و در عین حال موثر است. این مثال خوبی از نحوه ایجاد تأثیر بدون نیاز به اختراع مجدد چرخ است.
وب سایت شما باید نشان دهنده برند شما و شخصیت شما باشد. به او تکیه کنید.
4. متن و تصاویر پررنگ را جفت کنید

ما همیشه در مورد انتخاب های طراحی جسورانه صحبت می کنیم، اما معمولاً برای یک عنصر. ترکیبی جسورانه از متن و تصویر را در نظر بگیرید که از روی صفحه نمایش ظاهر می شود.
در مثال بالا توسط جاناتان فیلدز، این شامل یک چهره تقریباً به اندازه واقعی (بسته به اندازه صفحه نمایش شما) و تایپوگرافی ضخیم و تخته ای بزرگ برای هدایت پیام است. توجه داشته باشید که هم اندازه و هم تنوع رنگ با عنوان اصلی برای ایجاد یک نقطه کانونی حتی بزرگتر وجود دارد.
5. با ویدیوی پس زمینه درگیر شوید

ویدیوهای تمام صفحه مدتی است که تصویری غالب بوده اند، اما این تغییر در روند، ویدیو را به یک عنصر پس زمینه منتقل می کند. تاثیر این طرح سریع در پشت حروف برش زیبا و جذاب است.
ویدیوهای پسزمینه ممکن است کمی مشکل باشند. شما باید در نظر داشته باشید که چه چیزی در پیش زمینه خواهد بود، انیمیشن و حرکت، عناصر پس زمینه، صدا و سرعت وب سایت. (سپس کل موضوع این است که چگونه در تلفن همراه ظاهر و کار می کند.)
اما وقتی همه چیز با هم جمع میشود، همانطور که در این مثال از StudioBe4 انجام میشود، میتواند یک راه عالی برای جلب توجه و جلب توجه کاربر باشد.
همه چیز را کنار هم گذاشتیم
گرایش های طراحی وب وردپرس یک عنصر سرگرم کننده است، اما احساس نکنید که باید هر روند جدیدی را امتحان کنید. اگر جسور و بزرگ سبک شما نیست، خوب است منتظر بمانید و ببینید چه چیز دیگری در راه است. استفاده از روند مناسب در زمان مناسب بخشی از برند و سبک شماست.
سایت خود را با Kadence رشد دهید
پکیج کامل Kadence همه چیزهایی را که برای تقویت سایت خود برای استفاده از آخرین روندهای طراحی وب نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.